×
×

عکس | پسر امین حیایی به سریال «از سرنوشت» پیوست

  • کد نوشته: 267462
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • عکس | پسر امین حیایی به سریال «از سرنوشت» پیوست

  • تصویربرداری سریال «از سرنوشت» در سوهانک و نیاوران ادامه دارد.

    تصویربرداری سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان همچنان در منطقه سوهانک و نیاوران با دو گروه تولید و دو کارگردان ادامه دارد.

    فاز یک این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان به ترتیب در نیاوران و سوهانک پیگیری می‌شود.

    همچنین تصویربرداری فاز یک تا ۹۰ درصد و تصویربرداری فاز دو نیز تا ۷۰ درصد انجام شده است و پوریا پورسرخ یکی از بازیگرانی است که به تازگی به جمع بازیگران این مجموعه تلویزیونی اضافه شده است.

    به گزارش فارس، فاز سوم این مجموعه تلویزیونی در دو ماه آینده وارد مرحله تولید خواهد شد و هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

    مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد. همچنین گروه تولید به دنبال بازیگری برای جایگزینی امین تارخ هستند.

    راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

    این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

    قصه «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

    به گزارش فارس، سریال ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=267462
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *