×
×

آلبوم ناز و نیاز از پژمان اختیاری منتشر شد

  • کد نوشته: 259778
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۲۷ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • پژمان اختیاری، آهنگساز، نوازنده و مدرس سنتور، اثر تازه خود را در قالب یک آلبوم دونوازی سنتور و تنبک و در فضایی از موسیقی ردیف دستگاهی به انتشار رسانده است.

    آلبوم ناز و نیاز از پژمان اختیاری منتشر شد
  • آلبوم ناز و نیاز اثر تازه ای از پژمان اختیاری، توسط این آهنگساز و نوازنده سنتور راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پژمان اختیاری، آهنگساز، نوازنده و مدرس سنتور، اثر تازه خود را در قالب یک آلبوم دونوازی سنتور و تنبک و در فضایی از موسیقی ردیف دستگاهی به انتشار رسانده که این اثر، با چیدمانی ۱۱ قطعه ای به عناوین «مانلی»، «مانترا»، «آزادی»، «ناز و نیاز»، «صنم»، «بغض»، «چهار مضراب ابوعطا»، «مهتاب»، «تنها»، «سایه» و «دیدار» به اجرا در آمده است.

    غالب قطعات آلبوم ریتمی تند دارند که شامل تک‌نوازی سنتور و دونوازی سنتور و تنبک هستند. اختیاری ضمن آهنگسازی، نوازندگی سنتور این اثر را بر عهده داشته و همایون جهانشاهی با نوازندگی تنبک او را همراهی کرده است.

    پژمان اختیاری آهنگساز و نوازنده اهل و ساکنِ اصفهان است که سرپرستی گروه موسیقی فراق را بر عهده داشته و تا به حال اجراهای متعددی را در داخل و خارج از کشور از جمله کنسرواتوار چایکوفسکیِ مسکو بروی صحنه برده و آلبوم سرزمین من به خوانندگی حسین نور شرق، یکی دیگر از آثار اوست.

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام ناز و نیاز به آهنگسازی پژمان اختیاری، توسط این موزیسین راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=259778
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *