×
×

از آلبوم «سلام» سامی یوسف

  • کد نوشته: 25810
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام آذر ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • قطعه شنیدنی «DRYER LAND» با صدای بابک رادمنش و سامی یوسف از آلبوم «سلام» به صورت اینترنتی منتشر شد. از موسیقی ایرانیان دانلود کنید

    از آلبوم «سلام» سامی یوسف
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه شنیدنی «DRYER LAND» با صدای بابک رادمنش و سامی یوسف از آلبوم «سلام» به صورت اینترنتی منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این قطعه به آهنگسازی سامی یوسف ساخته شده و ترانه بخش فارسی را بابک رادمنش سروده است.

    هفته پیش بود که دو سال انتظار هواداران سامی یوسف خواننده مطرح و مسلمان ایرانی الاصل به پایان رسید و پس از فروش میلیون ها نسخه و موفقیت بی سابقه آلبوم های قبلی «المعلم»، «امت من» و «هر جا که هستی» در اکثر کشور های دنیا، بالاخره چهارمین آلبوم رسمی وی هم با نام «سلام» توسط «ای تی ام اینترنشنان» منتشر شد.

    این آلبوم ۱۶ قطعه دارد که آهنگسازی همه قطعات به غیر از قطعه «TO GUIDE YOU HOME» توسط سامی یوسف انجام شده است.

    از نکات جالب توجه این اثر همکاری سامی یوسف با پدر خود، بابک رادمنش هنرمند مطرح موسیقی ایرانی است که در قطعه «DRYER LAND» با وی همخوانی کرده و در قطعه ای دیگر «ALL I NEED» سروده وی به فارسی را سامی یوسف خوانده است، همچنین این خواننده در آلبوم «سلام» قطعه آذری «کوچه لره سو سپمیشم» را به انگلیسی بازخوانی کرده و آهنگ بی کلام این اثر قدیمی را به عنوان قطعه آخر آلبوم انتخاب کرده است.

    مخاطبین علاقه مند برای تهیه این آلبوم به صورت نسخه اصلی می توانید از اینجا به سایت رسمی سامی یوسف مراجعه و آن را خریداری کنید.

    در ادامه می توانید قطعه شنیدنی «DRYER LAND» با صدای بابک رادمنش و سامی یوسف از موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=25810
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *