×
×

آلبوم موسیقی نو در ایران شماره۳ منتشر شد

  • کد نوشته: 254815
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • «موسیقی نو در ایران شماره ۳» ساخته آهنگسازان معاصر کشورمان است که در فضایی از موسیقی آوانگارد و معاصر و در قالب ۶ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم موسیقی نو در ایران شماره۳ منتشر شد
  • آلبوم «موسیقی نو در ایران شماره ۳» ساخته چند آهنگساز سرشناس ایرانی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «موسیقی نو در ایران شماره ۳» ساخته آهنگسازان معاصر کشورمان است که در فضایی از موسیقی آوانگارد و معاصر و در قالب ۶ قطعه به عناوین «شور، اپوس ۱۵»، «آستانگی»، «افسانه شهر آیینه ها»، «چهار»، «در بادی پر از کائنات» و «تکاتا» به اجرا درآمده که به ترتیب توسط علیرضا مشایخی، سینا فلاح زاده، علی رادمان، ارشیا صمصامی نیا، الناز سیدی و سمیرا واثق نیا آهنگسازی شده اند.

    در این سومین شماره از مجموعه «موسیقی نو در ایران» همچون شماره‌های پیشین سعی بر آن شده تا دستاوردهای آهنگسازانی که به نوگرایی می‌اندیشند و در جستجوی راه‌های نوینی در موسیقی هستند بازتاب داده شود تا شاید ایران به امکان استقرار «موسیقی نو» دست یابد. قطعات به صورت مستقل از هم هستند و هر کدام با سازبندی خاص خود و فضای جداگانه، قصد بیان تفکری مختص به خود را دارند.

    شایان ذکر است که آلبوم «موسیقی نو در ایران شماره ۳» از آهنگسازان معصر ایرانی، توسط شرکت ماهور منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=254815
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *