×
×

یادی از مشکاتیان با اجرای گروه موسیقی «آهنگ» | وحید تاج «شیدایی» را می‌خواند

  • کد نوشته: 225527
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • گروه موسیقی «آهنگ» به سرپرستی و آهنگسازی مهرداد ناصحی در چارچوب برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در تالار ایوان شمس برگزار می‌کند.

    یادی از مشکاتیان با اجرای گروه موسیقی «آهنگ» | وحید تاج «شیدایی» را می‌خواند
  • گروه موسیقی «آهنگ» به سرپرستی و آهنگسازی مهرداد ناصحی در چارچوب برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در تالار ایوان شمس برگزار می‌کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «آهنگ» به سرپرستی و آهنگسازی مهرداد ناصحی و خوانندگی وحید تاج ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۶ بهمن در چارچوب برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در تالارایوان شمس برگزار خواهد کرد.

    در این کنسرت که در بخش موسیقی ایرانی جشنواره روی صحنه می‌رود قطعات «پیش درآمد شور» به آهنگسازی مهرداد ناصحی، تصنیف «زبان گنگ» با شعری از هوشنگ ابتهاج، قطعه ضربی دشتی به آهنگسازی مهرداد ناصحی، تصنیف «نازنین» با شعری هوشنگ ابتهاج و آهنگسازی مهرداد ناصحی، تصنیف «شیدایی» با شعری از حافظ  و آهنگسازی پرویز مشکاتیان، تصنیف «مطرب مجلس»، قطعه «چوپانی» به آهنگسازی پرویز مشکاتیان و تصنیف «هفت دریا» با شعری از حافظ و آهنگسازی مهرداد ناصحی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

    مهرداد ناصحی سرپرست آهنگساز و نوازنده کمانچه، وحید تاج خواننده، جمشید صفرزاده نوازنده سنتور، امین گلستانی نوازنده عود، شهاب آذین مهر نوازنده تار، کامران یعقوبی نوازنده تمبک و امین دادوری نوازنده دف گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دهند.

    مهرداد ناصحی از جمله هنرمندان فعال حوزه موسیقی ایرانی است که طی سال‌های اخیر در کنسرت های متعدد داخلی و خارجی به‌عنوان نوازنده یا آهنگساز حضور داشته است. او در آلبوم‌های «فصل باران» به آهنگسازی مجید درخشانی و خوانندگی علیرضا قربانی، «بودن وسرودن» به آهنگسازی مجید درخشانی و خوانندگی محمد معتمدی، «رندان مست» به خوانندگی محمدرضا شجریان، «مرغ خوشخوان» به خوانندگی محمدرضا شجریان، «لحظه ناب» به آهنگسازی مجید درخشانی و خوانندگی حسین رضا اسدی، «ساز شباهنگی» به آهنگسازی رامین صفایی و خوانندگی وحید تاج، «آدم و سنگ» به آهنگساز مجید درخشانی و خوانندگی داریوش کاظمی به عنوان نوازنده حضور داشته است.

    عضویت در گروه‌های متعدد موسیقایی از جمله «آوازی تهران»، «شهناز»، «خورشید»، «ماه»، «آنسامبل تهران»، «صنم»، «سور»، «سعدی» و «آوای عندلیب» از دیگر فعالیت‌های این آهنگساز در عرصه موسیقی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=225527
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *