×
×

آلبوم «به موازات بی وزنی» منتشر و راهی بازار شد

  • کد نوشته: 219681
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۸ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • به موازات بی وزنی اثریست در فضایی از موسیقی تلفیقی-تجربی که با هنرنمایی دو نوازنده سیاوش مولاییان (کمانچه) و کسری فریدی (پیانو) در قالب ۷ قطعه به عناوین «مدار صفر»، «تناوب مداری»، «مدار یک»، «مدار دو»، «مدار اختلالی»، «مدار سه» و «حد گریز» به اجرا در آمده است.

    آلبوم «به موازات بی وزنی» منتشر و راهی بازار شد
  • آلبوم به موازات بی وزنی اثر مشترک سیاوش مولاییان و کسری فریدی، توسط پخش موسیقی رها منتشر و راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،به موازات بی وزنی اثریست در فضایی از موسیقی تلفیقی-تجربی که با هنرنمایی دو نوازنده سیاوش مولاییان (کمانچه) و کسری فریدی (پیانو) در قالب ۷ قطعه به عناوین «مدار صفر»، «تناوب مداری»، «مدار یک»، «مدار دو»، «مدار اختلالی»، «مدار سه» و «حد گریز» به اجرا در آمده است.

    موسیقی این اثر نه آنقدر شخصی و تجربی است که افراد کمی با آن ارتباط برقرار کنند و نه آنقدر گرفتار چهارچوب‌ها و تکراری است که ملال‌آور باشد. از نوع ساختار قطعات می‌توان حدس زد که دو هنرمند ساعت‌های زیادی را به بداهه نوازی و کشف جادوی نغمات پرداخته‌اند. به موازات بی وزنی ذهن شما را به تجربه‌ی بی وزنی فرا می‌خواند.

    شایان ذکر است که آلبوم به موازات بی وزنی از سیاوش مولاییان و کسری فریدی، از سوی پخش موسیقی رها راهی بازار شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=219681
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *