×
×

بعد از آلبوم خاطرات پراکنده

  • کد نوشته: 204093
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام آبان ۱۳۹۷
  • ۰
  • «صبا علیزاده» – آهنگساز و نوازنده‌ی کمانچه- که هم‌اکنون مشغول برگزاری تور کنسرت‌های «حسین علیزاده» -پدرش- با همراهی «رامبرانت تریو» است، به زودی آلبوم «یادهای پراکنده» را منتشر می‌کند. این دومین آلبوم مستقلِ این آهنگساز و نوازنده‌ی جوان بعد از «خاطرات پراکنده» است که در برلین منتشر شد. «خاطرات پراکنده» شامل ۱۰ ترک  و مجموعه […]

    بعد از آلبوم خاطرات پراکنده
  • «صبا علیزاده» – آهنگساز و نوازنده‌ی کمانچه- که هم‌اکنون مشغول برگزاری تور کنسرت‌های «حسین علیزاده» -پدرش- با همراهی «رامبرانت تریو» است، به زودی آلبوم «یادهای پراکنده» را منتشر می‌کند.

    این دومین آلبوم مستقلِ این آهنگساز و نوازنده‌ی جوان بعد از «خاطرات پراکنده» است که در برلین منتشر شد. «خاطرات پراکنده» شامل ۱۰ ترک  و مجموعه کارهای او در چند سالِ اخیر است و «علیزاده» هر قطعه‌ی آن را در یک کشور ضبط کرده است، این آلبوم با تغییراتی در برخی قطعات در ایران نیز منتشر می‌شود.

    خودِ علیزاده درباره‌ی این اثر گفته است: «از نگاه من تمامی این قطعات به مانند تابلوهای مختلفی هستند که هر کدام سازبندی وفضای صوتی متفاوتی دارند. دراین کار ازسازهایی چون سه تار، کالیمبا(یک ساز آفریقایی)، تمبک، قیچک، کمانچه و رباب استفاده شده که بیشتر سازها را به شخصه نواخته‌ام و نوازندگی ساز رباب آن برعهده برادرم نیما بوده و یکی دو سازالکترونیک هم با نوازندگی دوستانم انجام شده است.»

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=204093
       
    برچسب ها صبا علیزاده

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *