×
×

اولین اثر نیکزاد میرزایی و سینا شیشه

  • کد نوشته: 186839
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم شهر آرمانی اولین اثر نیکزاد میرزایی و سینا شیشه، از سوی مؤسسه آوای حنانه منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت ریتمو بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    اولین اثر نیکزاد میرزایی و سینا شیشه
  • آلبوم «شهر آرمانی» منتشر شد

    آلبوم «شهر آرمانی» منتشر شد

    آلبوم «شهر آرمانی» اولین اثر نیکزاد میرزایی و سینا شیشه، از سوی مؤسسه آوای حنانه منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت ریتمو بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شهر آرمانی اولین اثر رسمی از نیکزاد میرزایی و سینا شیشه است که در فضایی از موسیقی الکترونیک و در قالب ۱۱ قطعه به نام های «پرواز در حباب»، «تابستان تازه»، «یاد»، «ژرف مثل رقص»، «صلح مطلق»، «شهر آرمانی»، «روح صلب»، «معراج»، «نفس داغ»، «به همین سادگی» و «شهر آرمانی» به اجرا در آمده است.

    این دو موزیسین فعالیت خود را در حوزه موسیقی الکترونیک از ۱۳۹۲ آغاز کرده‌اند. قطعات آلبوم تازه میرزایی و شیشه اغلب ریتمی تند و پرانرژی دارند و برایان نوین مسترینگ آنها را بر عهده داشته است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی بی کلام شهر آرمانی، اثر مشترک نیکزاد میرزایی و سینا شیشه، توسط نشر آوای حنانه راهی بازار موسیقی شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=186839
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *