×
×

به رهبری ارکستر ثمین وطن‌دوست

  • کد نوشته: 185017
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • در این کنسرت قطعاتی توسط رشید وطن‌دوست و چند قطعه نیز توسط پدرام مرندیز اجرا می‌شود. رشید وطن‌دوست خواننده درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین، گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت اواخر شهریورماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود. وطن‌دوست در ادامه بیان کرد: در این کنسرت […]

    به رهبری ارکستر ثمین وطن‌دوست
  • در این کنسرت قطعاتی توسط رشید وطن‌دوست و چند قطعه نیز توسط پدرام مرندیز اجرا می‌شود.

    رشید وطن‌دوست خواننده درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین، گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت اواخر شهریورماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    وطن‌دوست در ادامه بیان کرد: در این کنسرت به همراه ۱۰ نفر از اساتیدی که در آموزشگاه تدریس می‌کنند به اجرای برنامه می‌پردازیم. در این کنسرت از سازهای پیانو، گیتار، درامز، کیبورد و… استفاده می‌شود.

    این خواننده افزود: در این کنسرت قطعاتی توسط من اجرا می‌شود همچنین چند قطعه نیز توسط پدرام مرندیز برای مخاطبان اجرا می‌شود.

    وطن‌دوست تأکید کرد: ثمین وطن‌دوست به‌عنوان رهبر ارکستر در این کنسرت حضور دارد و یاشا یثربی، کامبیز کریمی، مهرداد حمیدی، غلامرضا معرف، ماکان حافظی و…. به‌عنوان نوازنده در این کنسرت به اجرای برنامه می‌پردازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=185017
       
    برچسب ها رشید وطن‌دوست

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *