×
×

۷ عصر ۲۸ تیرماه

  • کد نوشته: 183544
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • گروه «ونگ‌وا» اولین کنسرت رسمی خود را در پردیس چارسو روی صحنه می‌برد. به گزارش خبرگزاری مهر، گروه «ونگ‌وا» که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۳ به صورت رسمی آغاز کرد قرار است اولین کنسرتش را ۷ عصر ۲۸ تیرماه در پردیس «چارسو» اجرا کند. مهدی پاک‌ن‍ژاد نوازنده سه‌تار و خواننده، صادق جمهری نوازنده […]

    ۷ عصر ۲۸ تیرماه
  • گروه «ونگ‌وا» اولین کنسرت رسمی خود را در پردیس چارسو روی صحنه می‌برد.

    به گزارش خبرگزاری مهر، گروه «ونگ‌وا» که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۳ به صورت رسمی آغاز کرد قرار است اولین کنسرتش را ۷ عصر ۲۸ تیرماه در پردیس «چارسو» اجرا کند.

    مهدی پاک‌ن‍ژاد نوازنده سه‌تار و خواننده، صادق جمهری نوازنده نی و کلارینت و فرهاد اسدی نوازنده سازهای کوبه‌ای اعضای این تریو تلفیقی راتشکیل می‌دهند.

    گروه «ونگ‌وا» بیشتر بر مبنای بداهه‌نوازی‌ روی ملودی‌های فولکلور و موسیقی ردیف دستگاهی ایران شکل گرفته و در عین حال نیم‌نگاهی هم به قطعات نوستالژیک دارد.

    قطعه «حلقه به حلقه » روی شعری از مولانا با الهام از ریتم‌های جنوب ایران و موسیقی ردیف-دستگاهی اثری است که توسط کمپانی «Sheed Records» به تازگی از این گروه روی خروجی سایت های موسیقی سراسر دنیا قرار گرفته است.

    «ونگ‌وا» قرار است در اولین اجرای رسمی بخشی از ساخته‌های تازه خود را به صورت سازی و آوازی اجرا کند. این کنسرت ۲۸ تیرماه، ساعت ۷ عصر در پردیس چارسو برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=183544
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *