×
×

مردادماه در تهران به روی صحنه خواهم رفت | امسال، سالِ انتشار آثار جدید

  • کد نوشته: 181814
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • اشکان کمانگری خواننده شناخته شده موسیقی اصیل ایرانی در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان در مورد فعالیت های جدیدش صحبت کرد.

    مردادماه در تهران به روی صحنه خواهم رفت | امسال، سالِ انتشار آثار جدید
  • اشکان کمانگری

    اشکان کمانگری

    اشکان کمانگری خواننده شناخته شده موسیقی اصیل ایرانی در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان در مورد فعالیت های جدیدش صحبت کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اشکان کمانگری در ابتدا در مورد انتشار آلبوم جدید خود گفت: «از سه سال پیش تاکنون آثاری تولید کردم که در نظر داریم این قطعات را به نوبت و در زمان مناسب به صورت آلبوم و شاید تک آهنگ منتشر کنیم. این قطعات در یک سال آینده و در فاصله زمانی مناسبی از هم منتشر خواهد شد. ضمن اینکه در سال گذشته تور کنسرت هایی را در چند شهر برگزار کردیم که موفق بود و کار مورد توجه مردم واقع شد. انشالله تا پایان سال جاری ضبط آلبوم جدید و اتفاقی تازه را به بازار موسیقی عرضه خواهیم کرد. در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته اجراهایی را با مهیار علیزاده تحت عنوان «تکرار نامنظم بی تو» برگزار کردیم و طی چند ماه آینده در امتداد مسیر همکاری مان برنامه های تازه ایی در قالب کنسرت آغاز میکنیم و در زمان مناسب اثاری را منتشر خواهیم کرد. همچنین اخیرا با آقای سیامک جهانگیری در یک آلبوم همکاری کردم که مراحل تولید آن به اتمام رسیده و دومین اثر مشترک من با ایشان هست که انشالله در سال آینده منتشر خواهد شد.»

    وی همچنین در مورد انتشار تک آهنگ و تولید موزیک ویدئو نیز بیان کرد: «از سال ۱۳۹۳ فعالیت خودم را در زمینه انتشار تک آهنگ آغاز کردم و قطعه ای به نام «آغاز جدایی» را با آهنگ پژمان طاهری تولید کردیم که این قطعه در آلبوم قرار گرفت اما سعی می کنیم تا پایان سال جاری موزیک ویدئو این قطعه را نیز تولید کنیم. ضمنا با گروه «اینک» نیز در یک دو رپرتوار مختلف همکاری کردم و فکر می کنم این اثار تا یک سال آینده منتشر خواهد شد. ضمن اینکه به زودی قطعاتی را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد و به احتمال فراوان با قطعاتی که در گذشته منتشر کردم مقداری بلحاظ فرم ارایه و حال و هوای کار تفاوت دارند و قطع یقین این آثار بعد سالها مواجه تازه ایی با مخاطب خواهند بود.»

    https://musiceiranian.ir/?p=181814
       
    برچسب ها اشکان کمانگری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *