×
×

آهنگسازی برای سه سریال دیگر

  • کد نوشته: 176875
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲ام فروردین ۱۳۹۷
  • ۰
  • مسعود سخاوت دوست آهنگساز آثار سینمایی و تلویزیونی توضیحاتی درباره فعالیت های این روزهایش ارایه داد. مسعود سخاوت دوست آهنگساز آثار سینمایی و تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول ساخت موسیقی سه سریال هستم که کار یکی از آنها با عنوان «آرماندو» به کارگردانی احسان […]

    آهنگسازی برای سه سریال دیگر
  • مسعود سخاوت دوست آهنگساز آثار سینمایی و تلویزیونی توضیحاتی درباره فعالیت های این روزهایش ارایه داد.

    مسعود سخاوت دوست آهنگساز آثار سینمایی و تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول ساخت موسیقی سه سریال هستم که کار یکی از آنها با عنوان «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور تقریبا به پایان رسیده و تنها تیتراژ پایانی آن باقی مانده است البته هنوز مشخص نیست که چه کسی ترانه تیتراژ را می خواند و باید ببینیم شبکه چه تصمیمی در این باره می گیرد با این وجود می دانم که ممکن است یک گروه جنوبی تیتراژ این سریال را بخوانند.

    وی افزود: تاکنون کار ساخت موسیقی سریال «آشوب» به کارگردانی امیر پوروزیری را هم به پایان رسانده ام که البته نام این سریال تغییر کرده است. همچنین از ۲۷ اسفندماه نیز ساخت موسیقی سریال «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی را آغاز کرده ام. این سریال یک موضوع اجتماعی دارد و به نظر می رسد کار ساخت موسیقی آن یک کار پرحجم از نظر ارکستری، بر محوریت موسیقی ایرانی و از جنس ارکسترهای ملی باشد.

    سخاوت دوست در پایان با اشاره به آثار سینمایی اش بیان کرد: به تازگی برای ساخت موسیقی «شب لرزه» به کارگردانی محمدرضا رحمانی قرارداد بسته ام اما با توجه به اینکه هنوز هیچ تصویری از این فیلم ندیده ام کار ساخت موسیقی آن را شروع نکرده ام همچنین به تازگی موسیقی فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان را به پایان رسانده ام و این فیلم آماده نمایش شده است.

    عکس کنار خبر از کیارش مصیبی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=176875
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *