×
×

آرزوهایی برای موسیقی

  • کد نوشته: 176815
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرکل سابق دفتر موسیقی با انتشار متنی ضمن خوشامدگویی به علی ترابی به عنوان مدیر جدید این مجموعه از هنرمندان، تولیدکنندگان و خبرنگاران موسیقی قدردانی کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد طالبی مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی ضمن خوشامدگویی به علی ترابی به عنوان مدیر جدید این مجموعه […]

    آرزوهایی برای موسیقی
  • مدیرکل سابق دفتر موسیقی با انتشار متنی ضمن خوشامدگویی به علی ترابی به عنوان مدیر جدید این مجموعه از هنرمندان، تولیدکنندگان و خبرنگاران موسیقی قدردانی کرد.

    به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد طالبی مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی ضمن خوشامدگویی به علی ترابی به عنوان مدیر جدید این مجموعه از هنرمندان، استادان، تولیدکنندگان، تهیه کنندگان، اصناف و خبرنگاران موسیقی قدردانی کرد.

    در متن ارسال شده از سوی فرزاد طالبی که بر اساس حکم جدیدش به عنوان مشاور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور پایگاه های خبری به فعالیت مشغول می شود، آمده است: «ضمن عرض سلام بر خود واجب می دانم بعد از اتمام خدمت در عرصه ای مهم که با روح آدمی پیوند داشته و بیان کننده اعماق احساسات انسانی است از تمامی هنرمندان عزیز به ویژه اساتید و بزرگان، تهیه کنندگان، اصناف، خبرنگاران و تمامی فعالان این هنر – صنعت جاودان بخاطر حمایت بی دریغشان تشکر و قدردانی نمایم و در سال جدید ارتقاء و سربلندی موسیقی در همه زمینه ها به ویژه در عرصه های بین المللی را از خداوند متعال آرزومندم.

    همینطور از همکاران محترم دفتر موسیقی که لحظه ای از خدمت صادقانه دریغ نداشتند سپاسگزاری می کنم و ضمن تبریک به همکارم جناب آقای ترابی، امیدوارم ایشان با تلاش های خود از این نماد هویت مشترک حراست و حمایت نمایند. / فرزاد طالبی»

    https://musiceiranian.ir/?p=176815
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *