×
×

همین که بگویند شعرهایش زیباست، برایم کافی است

  • کد نوشته: 176702
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • خواننده آلبوم “دقیقه‌هام” فروردین‌ماه سال آینده در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. علیرضا طلیسچی که تازگی مهمان برنامه “دورهمی” بوده درباره حضورش در این برنامه گفت: در زندگی‌ام به اقتضای شرایط کاری آدم‌های معتبر زیادی دیده‌ام، اما نمی‌شود کتمان کرد که مهران مدیری مصداق بارز یک انسان معتبر است. بازخورد حضور من […]

    همین که بگویند شعرهایش زیباست، برایم کافی است
  • خواننده آلبوم “دقیقه‌هام” فروردین‌ماه سال آینده در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

    علیرضا طلیسچی که تازگی مهمان برنامه “دورهمی” بوده درباره حضورش در این برنامه گفت: در زندگی‌ام به اقتضای شرایط کاری آدم‌های معتبر زیادی دیده‌ام، اما نمی‌شود کتمان کرد که مهران مدیری مصداق بارز یک انسان معتبر است. بازخورد حضور من در این برنامه بسیار مثبت و خوب بود و من راضی هستم.

    وی افزود: بعد از رونمایی از تک آهنگم با عنوان “میرم پی کارم” در برنامه “دورهمی”، در ادامه برنامه‌هایم روز نهم فروردین‌ماه تازه‌ترین کنسرتم را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه خواهم برد که این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری “نوای سپند” برگزار خواهد شد.

    او ادامه داد: در این کنسرت اکثر قطعات خاطره‌انگیز مانند “دقیقه‌هام”، “نفس کی بودی تو”، “آی دل خودم”، “من همونم”، “بگو نه”، “به خودم بد کردم”، “دلگیرم” و… به اضافه گلچینی از آثار دیگر را اجرا می‌کنیم.

    این خواننده همچنین گفت: تمام سعی‌ام را می‌کنم که موسیقی‌ام متفاوت و ارزشمند باشد. همین که بگویند شعرهایش زیباست یا نام من را با موسیقی‌های سبک نمی‌شناسند، برایم کافی است. این مسئله اگر استمرار داشته باشد، می‌تواند شخصیت خوبی برای من بسازد. سعی کرده‌ام فضای قطعاتم از نظر شاد یا غمگین بودن ترانه‌ها به تعادلی نسبی برسد. در ادامه نیز همین رویه را در پیش خواهم گرفت.

    طلیسچی در پایان نیز گفت: این مسئله که بتوانم در سطح اول موسیقی کشور بمانم و همیشه موفق باشم، اتفاقی نیست که بشود آن را پیش‌بینی کرد، اما می‌توانم این قول را بدهم که تمام تلاشم را برای آنکه در چنین سطحی بمانم انجام خواهم داد.

    بهروز میرزایی (گیتار الکتریک)، مجتبی کشاورز (گیتار باس)، محمد عارف (گیتار اسپنیش)، مرسل وطنی (ساکسیفون)، عرفان پاشا (ویولن)، کامیار عبدی (درامز) و امین قیاسی (پرکاشن) طلیسچی را در این کنسرت همراهی خواهند کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=176702
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *