×
×

در چهارمین جشنواره وب ایران

  • کد نوشته: 17030
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام بهمن ۱۳۹۰
  • ۱۵ دیدگاه
  • «موسیقی ایرانیان» در چهارمین جشنواره وب ایران به عنوان برترین مجله اینترنتی کشور انتخاب شد

  • موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: مجموعه موسیقی ایرانیان در چهارمین جشنواره وب ایران توانست در چهار شاخهِ مختلف نامزد دریافت برترین سایت کشور شود، سایت موسیقی ایرانیان در شاخه برترین سایت فرهنگی، سایت و مجله موسیقی ایرانیان در شاخه برترین سایت موسیقی، و مجله اینترنتی موسیقی ایرانیان در شاخه برترین مجله اینترنتی توانستند جزو نامزد‌های نهایی شوند که در نهایت مجله موسیقی ایرانیان توانست در بین مجله های اینترنتی مختلف کشور در شاخه‌ها و موضوعات گوناگون به مقام برترین مجله اینترنتی کشور برسد.

    تمام این موفقیت های صوری ِ مجموعه‌ که در جشنواره‌های مختلف همچون جشنواره ملی جوان ایرانی، جشنواره خانه موسیقی و جشنواره وب ایران بدست آمد و مطمئنا بدست خواهد آمد ، ارزش اصلی یک مجموعه را بزرگتر و کم‌تر نمی‌کند، تنها چیزی که می‌تواند ما را در کارمان موفق کند تلاش، فکر و رضایت شما کاربران عزیز است.

    چند هفته‌ای است که کاربران عزیز از مدیران گلایه داشتند که چرا سایت کمتر از ماه‌های پیشین فعالیت می‌کند که باید بگوییم با کمبود نیرو و اسپانسر و هزاران مشکلات دیگر گاها پیش می‌آید که حرکت مجموعه کند شود، خصوصا که در این چند ماهه مدیران سایت در حال ساخت زیر ساخت های دیگری برای مجموعه بوده اند و مشغول آزمون و خطا در عرصه‌های دیگر رسانه‌ای-موسیقایی بوده‌اند. که این نوید را می‌دهیم که با جذب اسپانسر و نیروی بیشتر شتاب بیشتری به حرکت مجموعه دهیم.

    همینجا هم  لازم است در مورد سوالی که بسیاری از دوستان در مورد امتیاز مجموعه می‌پرسند اشاره کنم که امتیاز مجموعه اینترنتی موسیقی ایرانیان ۶۰ درصد برای اینجانب (ابراهیم مولائی) و ۴۰ درصد برای امین موسوی می‌باشد که مدیریت مجموعه هم توسط هر دویمان انجام می‌شود که البته ایشان حدود چهار ماه بود که به دلیل مشکلات شخصی‌شان در سایت حضور فعال نداشته‌اند.

    در هر حال موفقیت جدید موسیقی ایرانیان را به شما کاربران عزیز و همه کسانی که ما را در این راه تنها نگذاشتند تبریک می‌گوییم و از همه‌ی شما عزیزان خواستاریم توجه، دعا و انرژی مثبتتان را از ما و مجموعه دریغ نکنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=17030
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *