×
×

از هفته آخر شهریور ماه سال جاری

  • کد نوشته: 155558
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • «محسن یگانه» خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان، به زودی برای برگزاری تور کنسرت‌هایش به اروپا سفر می کند.
    +یگانه در زمستان سال گذشته، تک آهنگ «بهت قول میدم» را منتشر کرد و توانست دوباره به رده‌های بالای جدول فروش کنسرت‌ها برگردد

    از هفته آخر شهریور ماه سال جاری
  • کنسرت محسن یگانه

    تور کنسرت های اروپایی «محسن یگانه»، از هفته آخر شهریور ماه ۱۳۹۶ و از کشور آلمان آغاز می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «محسن یگانه» خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان، به زودی برای برگزاری تور کنسرت‌هایش به اروپا سفر می کند.

    این خواننده قرار است اولین حلقه این سلسله اجراها را از مونیخ آلمان آغاز کند که در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) خواهد بود. گوتنبرگ، مقصد بعدی اجراهای یگانه در کشور سوئد است که در تاریخ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) دیدار این خواننده با هوادارانش را رقم خواهد زد و پس از آن در ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) در استکلهم سوئد نیز ادامه خواهد داشت. ۲۲ سپتامر (۳۱ شهریور) در آمستردام کشور هلند، ۲۳ سپتامبر (۱ مهر ماه) فرانکفورت و ۲۴ سپتامبر (۲ مهر ماه) کپنهاگن، دیگر برنامه های جدول اجرایی این خواننده سرشناس تا پایان تور اروپایی او را تشکیل می دهند.

    «محسن یگانه» از ابتدای سال جاری اجراهای متعددی را بروی صحنه برده است و این شور و تکاپو را در اواخر تابستان به هواداران و دوستدارنش در اروپا نیز هدیه خواهد کرد.

    شایان ذکر است که یگانه در زمستان سال گذشته، تک آهنگ «بهت قول میدم» را منتشر کرد و توانست دوباره به رده‌های بالای جدول فروش کنسرت‌ها برگردد و پس از آن هم تک‌آهنگ «پا به پای تو» از این خواننده، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=155558
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *