×
×

بازگشت هنری «محمدرضا عیوضى» به صحنه

  • کد نوشته: 153249
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت موسیقی «محمدرضا عیوضى»، خواننده قدیمى موسیقى پاپ، پس از ۱۵ سال در «برج آزادی» تهران برگزار می شود.
    +جزئیات کامل به همراه اطلاعات بلیت فروشی و پوستر کنسرت

    بازگشت هنری «محمدرضا عیوضى» به صحنه
  • کنسرت موسیقی «محمدرضا عیوضى»، خواننده قدیمى موسیقى پاپ، پس از ۱۵ سال در «برج آزادی» تهران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «محمد رضا عیوضی»، پس از آخرین کنسرت خود در سالن «حجاب» و انتشار آلبوم «دل خوش سیری چند؟»، به قصد ادامه تحصیل عازم آلمان شد. این سفر که در اواخر سال ۱۳۸۱ اتفاق افتاد، غیبت ۱۴ ساله عیوضی را به دنبال داشت. تا اینکه در اردیبهشت امسال، ششمین آلبومش با نام «حس خوب» را در قالبی با نگاه به موسیقى دهه ۷۰ منتشر کرده و مجددا، تصمیم به از سر گیری فعالیت های موسیقایی خود گرفت.

    این خواننده در تاریخ ۱۰ شهریور ماه سال جاری، رپرتواری با ۱۱ قطعه را تقدیم مخاطبان می کند که دو قطعه آن به آهنگ هاى خاطره انگیز او یعنى قطعه «رنگین کمون» تیتراژ سریال «روزگار جوانى» و قطعه «یه روز برفى» اختصاص دارد. همچنین دو قطعه آذرى قدیمى با نام «آیریلیق» (براى پیانو و آواز) و «کارلار دوشر» را با تنظیمی تازه در فضاى موسیقى جز اجرا خواهد کرد. دیگر قطعات این کنسرت نیز از تازه‌ترین آلبوم این هنرمند یعنى آلبوم «حس خوب» انتخاب شده‌اند که مى توان به قطعات «حس خوب»، «عشق تنها شد»، «نگاهتو ازم نگیر»، «یکى هست»، «خداحافظ»، «چهار دیوارى» و «نوازش» از آن میان، اشاره کرد.

    در کنسرت پیش روی «محمدرضا عیوضی»، علیرضا شمس اسکندری (رهبر گروه، تنظیم کننده، نوازنده گیتار آکوستیک و الکتریک)، علی باغفر (درامز)، یاسر ساکی مهر (پیانو و کیبورد)، علیرضا می‌رآقا (ترومپت)، کیوان آشتیان‌پور (گیتار الکتریک و اسپانیش)، یاور قندچی (گیتار آکوستیک)، علی پهلوانی (گیتار باس)، علیرضا خسروی (پرکاشن)، آرش جامع (ویولون)، کوشا صرافی گوهر (ویولون)، پگاه عبدالله‌زاده (ویولا)، بیتا قاسمی (ویولونسل)، امین جعفرزاده، سارا همتی، نسترن قاضیانی، امید تاج دوست و آرزو فتحی (همخوانان)، او را همراهى مى کنند.

    از «محمدرضا عیوضى» تا به امروز ۶ آلبوم منتشر شده و او طی این سال‌ها، با هنرمندان مطرحى چون «ناصر چشم آذر»، «محمدرضا چراغعلی»، «علیرضا افکاری»، «روزبه بمانى»، «عبدالجبار کاکایى»، «حامد حنیفی»، «رضا تاجبخش»، «ایلیا منفرد»، «معین راهبر» و… همکارى داشته است.

    شایان ذکر است که کنسرت این خواننده، ساعت ٢١:٣٠ از تاریخ ۱۰ شهریور ماه، در «برج آزادى» برگزار مى شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت این کنسرت، به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=153249
       
    برچسب ها محمدرضا عیوضى

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *