×
×

حمید اسفندیاری اعلام کرد

  • کد نوشته: 9917
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۰
  • ۰
  • آثاری چند از صاحب نامان موسیقی کشور؛ استاد تجویدی، محمد منتشری ، همایون شجریان وعلیرضا قربانی به زودی توسط نشر باربد منتشر می شود . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران؛ «حمید اسفندیاری» مدیرعامل انتشارات باربد درگفت وگو با «نای» ازانتشاراین آلبوم ها خبر داد و گفت: درحال حاضر دو آلبوم جدید و جذاب […]

  • آثاری چند از صاحب نامان موسیقی کشور؛ استاد تجویدی، محمد منتشری ، همایون شجریان وعلیرضا قربانی به زودی توسط نشر باربد منتشر می شود .
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران؛ «حمید اسفندیاری» مدیرعامل انتشارات باربد درگفت وگو با «نای» ازانتشاراین آلبوم ها خبر داد و گفت: درحال حاضر دو آلبوم جدید و جذاب از علیرضا قربانی در دست انتشار است که پس از طی مراحل ضبط و مسترینگ وارد بازار می شود.
    وی افزود: آلبوم اول قربانی که «رفتم و بارسفر بستم» بازخوانی آثار قدیم استاد تجویدی است که با همان موسیقی و شکل وشمایل سنتی و خاطره انگیزش و بدون کوچکترین تغییر درتنظیم موسیقیایی آن، توسط این خواننده نام دار کشور بازخوانی شده است.
    اسفندیاری ادامه داد: دومین آلبوم قربانی که توسط این انتشارات منتشر می شود، «حریق باد» نام دارد که به آهنگسازی آهنگساز جوان کشور«مهیارعلیزاده» ساخته و تنظیم شده است.
    مدیر انتشارات باربد اظهارداشت: علاوه بر این، دوآلبوم نیز ازهمایون شجریان در دست انتشار داریم که با آهنگسازی فردین خلعتبری واشعار افشین یدالهی اجرا شده است.
    وی درباره نام و زمان توزیع این آلبوم گفت: ازآن جایی که این آلبوم نخستین مراحل ضبط را می گذراند، درحال حاضر نام قطعی این آلبوم مشخص نشده و بی تردید تا زمانی که تمامی مراحل ضبط، مسترینگ و… این آلبوم به پایان نرسد، نمی توان درباره زمان ورود آن به بازار اظهار نظرقطعی ای کرد.
    اسفندیاری ادامه داد: اما آلبوم بعدی ای که در حال حاضر توسط این انتشارات دردست تولید است؛ آلبوم مهمی در تاریخ موسیقی ایران از پیشکسوت موسیقی این کشور،«محمد منتشری» از بازماندگان مکتب « مهرتاش» است که  «قبله آمال» نام دارد.
    مدیرنشر باربد توضیح داد: این اثر موسیقایی شامل بازخوانی و اجرای جدید آثار آهنگسازان قدیم و به نام ایران است که هنوز درخاطره های جمعی ما ایرانیان باقی مانده است.
    وی افزود: آلبوم «قبله آمال» پنج تصنیف از آهنگسازانی مانند بدیع زاده، گلشن راز و اکبر محسنی است که توسط این خواننده پیشکسوت سنتی ایران، انتخاب واجرا شده است.
    درحال حاضر تمامی این آلبوم ها، مراحل پیچیده ضبط و مسترینگ را می گذرانند و بنابراین تا به پایان نرسیدن این مراحل، نمی توان درباره زمان عرضه این محصولات به بازار اظهارنظر کرد اما تمامی تلاش خود را انجام می دهیم که هرچه سریعتر این مراحل به اتمام رسیده واین آلبوم ها بهازار عرضه شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=9917
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *