×
×

از پنج‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه

  • کد نوشته: 98859
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • جشن «شب‌های موسیقی چشمه» که از پنج‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ روز آغاز می‌شود به دیدار با گروهی از هنرمندان محبوب و برجسته‌ی این مرز و بوم اختصاص دارد که در کتاب‌فروشی نشرچشمه‌ی کورش برگزار می‌شود.
    +ورود برای عموم آزاد است

    از پنج‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه
  • tnجشن «شب‌های موسیقی چشمه» که از پنج‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ روز آغاز می‌شود به دیدار با گروهی از هنرمندان محبوب و برجسته‌ی این مرز و بوم اختصاص دارد که در کتاب‌فروشی نشرچشمه‌ی کورش برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین مراسم این جشنِ ده روزه با عنوان «موسیقی ملی» ویژه‌ی دیدار با فخر موسیقی ایران «فرهاد فخر‌الدینی» است که پنج‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

    دومین مراسم با عنوان «شب شمس» ویژه‌ی دیدار با شاعر محبوب «شمس لنگرودی»‌ است که جمعه ۱۶ بهمن‌ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

    سومین جشن با عنوان «موسیقی تلفیقی»، دوشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ویژه‌ی دیدار با «میلاد درخشانی»، چهارمین جشن با عنوان «موسیقی فیلم»، سه شنبه ۲۰ بهمن‌ماه ویژه‌ی دیدار با «کریستف رضاعی»، پنجمین جشن با عنوان «شب ترانه»، چهارشنبه ۲۱ بهمن‌ماه ویژه‌ی دیدار با «نیلوفر لاری»، ششمین جشن با عنوان «موسیقی جز و بلوز»، پنج‌شنبه ۲۲ بهمن‌ماه ویژه‌ی دیدار با «آزاده مهدوی ‌آزاد» و «محمدرضا سبکتکین» و آخرین جشن با عنوان «موسیقی سنتی»، جمعه ۲۳ بهمن‌.ماه ویژه‌ی دیدار با «محمد معتمدی» است.

    علاقه‌مندان برای حضور در این جشن می‌توانند در روزهای ذکر شده از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کتاب‌فروشی نشرچشمه‌ی کورش به نشانی اتوبان ستاری، نبش پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کورش، طبقه پنجم حضور یابند.

    https://musiceiranian.ir/?p=98859
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *