×
×

در ۵۳ سالگی

  • کد نوشته: 98347
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۶ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • کالین ورنکوم که با نام هنری بلک در عرصه موسیقی فعالیت می‌کرد، دو هفته پس از یک سانحه تصادف در ۵۳ سالگی درگذشت. این خواننده اهل لیورپول که تک‌آهنگ «زندگی شگفت‌انگیز» او در سال ۱۹۸۷ تبدیل به یکی آهنگ‌های برتر سال شد، در این سانحه به شدت از ناحیه سر آسیب دیده و به کما […]

    در ۵۳ سالگی
  • ۱۶-۱-۲۷-۱۱۴۷۷_۸۷۹۴۱۷۸۸_۰۳۰۹۲۷۱۹۶-۱کالین ورنکوم که با نام هنری بلک در عرصه موسیقی فعالیت می‌کرد، دو هفته پس از یک سانحه تصادف در ۵۳ سالگی درگذشت.

    این خواننده اهل لیورپول که تک‌آهنگ «زندگی شگفت‌انگیز» او در سال ۱۹۸۷ تبدیل به یکی آهنگ‌های برتر سال شد، در این سانحه به شدت از ناحیه سر آسیب دیده و به کما رفته بود.

    این سانحه ۱۰ ژانویه در ایرلند رخ داد و این خواننده پنج‌شنبه در بیمارستان دار فانی را وداع گفت. نماینده‌ او این خبر را تائید کرده است.

    او سال ۱۹۶۲ در لیورپول به دنیا آمد و در سال ۱۹۸۷ نخستین تک آهنگ پرطرفدار خود به نام «شیرین‌ترین لبخند» را به بازار موسیقی عرضه کرد. او پس از دست یافتن به شهرت در عرصه موسیقی به عنوان یک ستاره پاپ گفته بود که زندگی در این موقعیت با آنچه در ذهن داشته بسیار متفاوت است.

    او گفته بود : «از این که افراد بسیار کمی در دنیای موسیقی مورد احترام من هستند، خسته‌ام. شاید من جای اشتباهی را انتخاب کرده‌ام.» این خواننده هیچ‌گاه در دنیای دیگر ستارگان پاپ احساس راحتی نمی‌کرد.

    آهنگ «دنیای شگفت‌انگیز» او بارها در بسیاری از آگهی‌های تبلیغاتی و فیلم‌های سینمایی مورد استفاده قرار گرفت و آلبومی به همین نام از این خواننده بیش از ۱٫۵ میلیون نسخه فروش داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=98347
       
    برچسب ها کالین ورنکوم

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *