×
×

اواخر اردیبهشت

  • کد نوشته: 9733
  • شادروان موسوي
  • سه شنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • مازیار فلاحی موسیقی «پروانگی» را ساخت. این آهنگساز در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام کرد: «پروانگی» فیلمی سینمایی است که قاسم جعفری آن را کارگردانی کرده و قرار است در عید فطر اکران عمومی شود. به گفته وی در این فیلم مهدی سلوکی و سعید راد ایفای نقش کرده‌اند و دیگر بازیگران آن ایرانی نیستند. […]

  • مازیار فلاحی موسیقی «پروانگی» را ساخت. این آهنگساز در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام کرد: «پروانگی» فیلمی سینمایی است که قاسم جعفری آن را کارگردانی کرده و قرار است در عید فطر اکران عمومی شود.

    به گفته وی در این فیلم مهدی سلوکی و سعید راد ایفای نقش کرده‌اند و دیگر بازیگران آن ایرانی نیستند.
    وی ادامه داد: «پروانگی» در فرانسه و مکه فیلمبرداری شده و فضای خاصی دارد. بعه همین دلیل موسیقی خاصی نیز می‌طلبد.

    فلاحی همچنین از انتشار آلبوم «قلب یخی» در اواخر اردیبهشت خبر داد و گفت: این آلبوم با ۱۴ قطعه آماده انتشار است. ۵ تا ۷ قطعه از این آلبوم، از موسیقی سریال شبکه خانگی «قلب یخی» است و بقیه آن را به تازگی ساخته‌ام که تا کنون کسی آن‌ها را نشنیده است.

    قطعات این آلبوم همگی ساخته شده‌اند و ممکن است در آخرین لحظات نام آن‌ها تغییر کند. این آلبوم پیش از این ۱۲ قطعه داشت که با افزودن ۲ قطعه دیگر، به ۱۴ قطعه تبدیل شد.

    به گفته فلاحی، ترانه‌های این آلبوم را به جزدو قطعه که امین بامشاد سروده را خودش سروده است. ملودی‌های آن را نیزخودش ساخته و تنظیم قطعات را نیز خود انجام داده است. البته تنظیم دو قطعه را نیز پوریا احمدی انجام داده است.

    وی در ادامه خاطر نشان کرد: ضبط، استودیو، میکس و مسترینگ قطعات آلبوم «قلب یخی» را رامین مظاهری در استودیوی باران انجام داده است. گفتنی است که تمامی مراحل ساخت آلبوم فوق، میکس، مسترینگ و… آن انجام شده و برای دریافت مجوز راهی ارشاد خواهد شد.

    این آلبوم توسط شرکت تصویر دنیای هنر به بازار می‌آید. این خواننده در ادامه گفت: برنامه ریزی‌هایی برای کنسرت دارم که بعداز انتشار آلبومم آن را عملی خواهم کرد. به گفته فلاحی، کنسرت‌های آینده وی مستقل خواهد بودولی این بدین معنا نیست که دیگر با گروه «ریزار» کنسرت نداشته باشد.

    فلاحی در این باره گفت: قصدم این است که از این به بعد کنسرت‌هایم مستقل باشد ولی از آنجا که گروه «ریزار» را دوست دارم با این گروه نیز کنسرت‌هایی را اجرا خواهم کرد.

    مازیار فلاحی در پایان گفت: من با گروه‌های مختلفی کار کرده‌ام اما هنوز گزوه خود را جمع نکرده‌ام. به اعتقاد من در ایران همه گروه‌هایی که کنسرت می‌دهند، یکسان و یکنواخت بوده و تنوع و تحولی در کار‌هایشان نیست. من به دنبال ایجاد این تحولات هستم و می‌خواهم کاری کنم که با دیگران متفاوت باشد.

    دوست دارم اتفاقات تازه تری برایم بیافتد، هم در آلبوم‌ام و هم در کنسرت‌هایم. البته به دنبال یک چیز عجیب و غریب نیستم، بلکه می‌خواهم متفاوت باشم، همین!

    https://musiceiranian.ir/?p=9733
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *