×
×

وقتی آهنگ «کجایی» مورد سوء استفاده می شود!

  • کد نوشته: 97134
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۵ام دی ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • تماشاگران امروز نوشت: با شنیدن ادبیات نامحترم این قطعه، همه فکر می‌کردند که خالقان این اثر قطعاً از خواننده‌های زیرزمینی یا جوانان عشق موسیقی‌اند که برای شناخته شدن، اقدام به چنین کاری کرده‌اند. اما کاشف به عمل آمد که خواننده این اثر «علی زکریایی» تهیه‌کننده و گوینده صداوسیمای مشهد است. این که تهیه کننده برنامه‌ای […]

    وقتی آهنگ «کجایی» مورد سوء استفاده می شود!
  • تماشاگران امروز نوشت:

    ۱۴۵۲۳۳۸۲۱۲با شنیدن ادبیات نامحترم این قطعه، همه فکر می‌کردند که خالقان این اثر قطعاً از خواننده‌های زیرزمینی یا جوانان عشق موسیقی‌اند که برای شناخته شدن، اقدام به چنین کاری کرده‌اند. اما کاشف به عمل آمد که خواننده این اثر «علی زکریایی» تهیه‌کننده و گوینده صداوسیمای مشهد است.

    این که تهیه کننده برنامه‌ای که قرار است سبک زندگی اسلامی را رواج دهد، به دنبال خواندن ترانه‌ای موهن باشد و با زشت‌ترین کلمات دیگر ملت‌ها را مورد خطاب قرار دهد، از آن اتفاقات نادری است که لابد جایی جز در کشور خودمان نمی‌توان مشابهش را یافت.

    گفته می‌شود خواننده «جیبوتی کجایی؟» مورد انتقاد مدیران صداوسیمای مشهد هم قرار گرفته است. ترانه‌سرای این قطعه (رضا احسان‌پور) در پستی که در اینستاگرام خود منتشر کرده بود، از رفتار مسوولان با علی زکریایی انتقاد کرده بود؛ این پست خیلی زود از اینستاگرامش حذف شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=97134
       
    برچسب ها جیبوتی کجایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *