×
×

در برج میلاد شهر تهران

  • کد نوشته: 96943
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۳ام دی ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • نخستین کنسرت «ماه و ماهی» با صدای حجت اشرف زاده ۲ بهمن در برج میلاد برگزار می شود. علیرضا میرزاباقریان، مجری این کنسرت با اعلام این خبر گفت: «این کنسرت قرار بود ۱۵ دی ماه برگزار شود اما به تعویق افتاد و قرار شد ۲ بهمن به روی صحنه برود. در کنسرت پیش رو طبق […]

    در برج میلاد شهر تهران
  • حجت اشرف‌زاده

    حجت اشرف‌زاده

    نخستین کنسرت «ماه و ماهی» با صدای حجت اشرف زاده ۲ بهمن در برج میلاد برگزار می شود.

    علیرضا میرزاباقریان، مجری این کنسرت با اعلام این خبر گفت: «این کنسرت قرار بود ۱۵ دی ماه برگزار شود اما به تعویق افتاد و قرار شد ۲ بهمن به روی صحنه برود. در کنسرت پیش رو طبق برنامه ریزی انجام شده حجت اشرف زاده قرار است ۱۴ قطعه را اجرا کند.»

    وی افزود: «در بخش اول کنسرت قطعات منتخب آلبوم «ماه و ماهی» اجرا می شود و در بخش دوم نیز که تا حد زیادی با بخش اول تفاوت دارد یک ارکستر کاملا متفاوت در سبک موسیقی فیوژن جایگزین ارکستر بخش اول خواهد شد. در این بخش چند قطعه جدید به علاوه قطعات بازسازی شده برگرفته از موسیقی منطقه خراسان با ترکیب سازهایی چون کمانچه، درامز، گیتار الکتریک، عود، پرکاشن اجرا می شود.»

    آلبوم«ماه و ما هی» از جمله آثار منتشر شده یک سال اخیر موسیقی کشورمان است که با اقبال جالب توجه مخاطبان روبرو شده است. حجت اشرف زاده خواننده این آلبوم همچنین تیتراژ سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» به کارگردانی مسعود کرامتی، آهنگسازی افشین عزیزی و ترانه احمد امیرخلیلی را خوانده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=96943
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *