×
×

۲۴ آذرماه سال جاری

  • کد نوشته: 94223
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۸ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • ارکستر رتوریک ۲۴ آذرماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود. ارکستر رتوریک به سرپرستی رضا مریوند با حضور ۲۶ نوازنده، قطعاتی از دوره‌های مختلف موسیقی کلاسیک از جمله موزارت – آهنگساز اتریشی – و موسیقی فیلم «چون فیلم سفید» را اجرا خواهد کرد. رضا مریوند، رهبر ارکستر رتوریک با بیان این‌که […]

    ۲۴ آذرماه سال جاری
  • ۱۹۳۳۴۳۳ارکستر رتوریک ۲۴ آذرماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

    ارکستر رتوریک به سرپرستی رضا مریوند با حضور ۲۶ نوازنده، قطعاتی از دوره‌های مختلف موسیقی کلاسیک از جمله موزارت – آهنگساز اتریشی – و موسیقی فیلم «چون فیلم سفید» را اجرا خواهد کرد.

    رضا مریوند، رهبر ارکستر رتوریک با بیان این‌که هدف از تشکیل ارکستر رتوریک معرفی و ترویج آثار فاخر موسیقی کلاسیک بود، اظهار کرد: این ارکستر در نظر دارد ضمن اجرای قطعاتی که برای مخاطبان آشناست، ارتباط خوبی بین مخاطبان عام و موسیقی کلاسیک ایجاد کند.

    سرپرست ارکستر رتوریک ادامه داد: ارکستر در کنار نوازندگان باتجربه، از نوازندگان جوان‌تر نیز استفاده کرده تا برای نوازندگان خوب و جوان‌تر فرصتی فراهم آید.

    او افزود: در این اجرا که از دو بخش تشکیل شده است، ۱۳ قطعه اجرا خواهد شد.

    ارکستر رتوریک ۲۴ آذرماه ساعت ۲۱ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این برنامه به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=94223
       
    برچسب ها ارکستر رتوریک

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *