×
×

با وجود توقف در انتشار آلبوم اول عماد طالب‌زاده!

  • کد نوشته: 93866
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: با وجود توقف در انتشار آلبوم اول عماد طالب‌زاده، این خواننده پاپ اکنون در حال سپری‌کردن مراحل تنظیم و تولید دومین آلبوم موسیقی خود است. کامبیز طاهری مدیر برنامه عماد طالب‌زاده در خصوص توقف اولین آلبوم عماد طالب‌زاده گفت: آلبوم اول عماد طالب‌زاده مجوز ترانه، موسیقی و آنچه که لازم بود […]

    با وجود توقف در انتشار آلبوم اول عماد طالب‌زاده!
  • باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

    ۶۳۵۳۶۰۱۳۹۶۷۰۱۳۴۱۱۱با وجود توقف در انتشار آلبوم اول عماد طالب‌زاده، این خواننده پاپ اکنون در حال سپری‌کردن مراحل تنظیم و تولید دومین آلبوم موسیقی خود است.

    کامبیز طاهری مدیر برنامه عماد طالب‌زاده در خصوص توقف اولین آلبوم عماد طالب‌زاده گفت: آلبوم اول عماد طالب‌زاده مجوز ترانه، موسیقی و آنچه که لازم بود را دریافت کرد و در مرحله پایانی که باید مجوز حراست را دریافت می‌کرد به واسطه حواشی اخیر خوانندگان پاپ، فعلا متوقف شده است و هنوز هم تلاش برای دریافت مجوز ادامه دارد.

    وی افزود: ما تمامی مراحلی که برای رفع این ممنوعیت بود را گذرانده‌ایم اما چون هیچ یک از شرکت‌های پخش موسیقی ایران و از طرفی در داخل کشور قوانین کپی‌رایت رعایت نمی‌شود، ما نمی‌توانیم از حقوق‌مان دفاع کنیم و مانع انتشار آثارمان در این سایت‌ها مانند سایت رادیو جوان شویم که همین امر باعث سوء تفاهم مسئولان موسیقی می‌شود.

    وی همچنین در رابطه با آلبوم جدید عماد طالب‌زاده گفت: فضای آلبوم دوم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ایم، قدری متفاوت‌تر از آلبوم اول است. تنوع قطعات به لحاظ موضوعی و ریتم است. در این آلبوم که آهنگسازی اکثر قطعات بر عهده عماد طالب‌زاده است، پوریا حیدری، هومن نامداری، هومن آزما، به عنوان تنظیم‌کننده و محمد عباسی، علی بحرینی و… به عنوان ترانه‌سرا همکاری کرده‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=93866
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *