×
×

در خطبه های این هفته نماز جمعه

  • کد نوشته: 9141
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام فروردین ۱۳۹۰
  • ۹ دیدگاه
  • ” حجت الاسلام و المسلمین محمد شریف خاضع ” در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر چرام گفت: متاسفانه ما نتوانسته ایم جایگزین خوبی برای استفاده نکردن از وسایل و موسیقی غنایی داشته باشیم. وی با بیان اینکه در عروسی ها و شادی هایمان برنامه ها و موسیقی هایی اجرا می شود که انسان […]

  • ” حجت الاسلام و المسلمین محمد شریف خاضع ” در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر چرام گفت: متاسفانه ما نتوانسته ایم جایگزین خوبی برای استفاده نکردن از وسایل و موسیقی غنایی داشته باشیم.
    وی با بیان اینکه در عروسی ها و شادی هایمان برنامه ها و موسیقی هایی اجرا می شود که انسان از بیان آنها شرمش می آید ، اظهار داشت: ” آیا حاضریم با چنین وضعی امام زمان (عج) و حضرت فاطمه الزهرا(س) را در جشن ها و شادی هایمان دعوت کنیم؟”
    به گزارش ایلنا ،امام جمعه موقت شهرستان چرام کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس روایات ائمه معصومین ، گوش دادن به غنا و موسیقی حرام و برکت را خانه می برد.
    خاضع با اشاره به خارج شدن و راه نیافتن ملائکه از خانه ها بدلیل پخش موسیقی و غنا ، خاطرنشان کرد: موسیقی و غنا غیرت را در انسانها از بین می برد و همین باعث می شود که در جامعه بی بندوباری و بی حجابی رواج پیدا می کند.
    وی گفت: وقتی به جوانان و مردم می گوییم که رعایت کنید می گویند چرا صدا و سیما همین برنامه را اجرا می کند؟
    امام جمعه موقت شهرستان چرام کهگیلویه و بویراحمد با اظهار از بی اطلاعی از دستان پشت پرده صدا و سیما در بحث موسیقی و غنا ، یادآور شد: ” من نمی دانم چه دستی پشت پرده هست که هرموقع رادیو را روشن می کنیم تا نوازنده (مهتر) می نوازد.
    خاضع افزود: گرچه طی دو ساله اخیر برنامه های خوب و جالبی صدا و سیما داشته اما این اعتراض ما را هم جدی بگیرید و توجه بیشتری می خواهد تا تعارضات که وجود دارد از بین برود.
    وی به دیدار ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت: در دیدار با معظم رهبری یکی از دغدغه های ما همین بود که وقتی صدا و سیما زیرنظر ایشان اداره می شود چیزی نگوییم.
    امام جمعه موقت شهرستان چرام کهگیلویه و بویراحمد گفت: اما رهبری نپذیرفتند و فرمودند “‌هرجا اشکالی بود و اعتراضی داشتید اعتراض و پیگیری کنید.”

    https://musiceiranian.ir/?p=9141
       
    برچسب ها موسیقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *