×
×

تظاهرات صدها نفر علیه خواننده آمریکایی

  • کد نوشته: 88107
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۱ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • قرارداد تبلیغاتی دردسرساز خواننده «هپی»

    تظاهرات صدها نفر علیه خواننده آمریکایی
  • ۱۵-۹-۲۱-۲۳۳۱۲s1.reutersmedia.net.jpegمردم شهر کیپ‌تاون در اعتراض به کنسرت فارل ویلیامز در این شهر دست به تظاهرات زدند.

    حدود ۵۰۰ نفر از اهالی شهر کیپ‌تاون آفریقای جنوبی، بیرون محلی که قرار است فارل ویلیامز در آن کنسرت اجرا کند، تجمع کردند. تجمع‌کنندگان به قرارداد تبلیغاتی این خواننده با شرکت وول‌ورث اعتراض دارند. شرکت آفریقایی وول‌ورث روابط تجاری نزدیکی با اسرائیل دارد.

    این اعتراض‌ها از سوی شاخه آفریقایی کمپین بین‌المللی انزوا، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل سازمان‌دهی می‌شوند، اما علیرغم این اعتراض‌ها فارل ویلیامز طبق برنامه تعیین شده کنسرت خود در آفریقای جنوبی را برگزار خواهد کرد.

    یکی از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات در حالی که پرچم فلسطین را در هوا تکان می‌داد، گفت : «همکاری فارل ویلیامز با وول‌ورث به معنای حمایت این خواننده از اسرائیل است. اسرائیل یک حکومت آپارتاید جدید است که به سرکوب فلسطینی‌ها می‌پردازد.»

    معمولا تجمعات حمایت از مردم فلسطین در کیپ‌تاون که جمعیت مسلمان زیادی دارد، افراد زیادی را به خود جلب می‌کند.

    در این تظاهرات مردمی پلاکاردهایی با خود داشتند که روی آن‌ها نوشته بود : «تنها زمانی به فارل ویلیامز خوش‌آمد می‌گوییم، که غزه آزاد شده باشد.» و «دست فارل و وول‌ورث به خون آغشته است.»

    پلیس کیپ‌تاون پیش از شروع تظاهرات تلاش داشت که با حکم دادگاه از حضور بیش از ۱۵۰ نفر در این تجمع جلوگیری کند، اما دادگاه درخواست پلیس را رد کرد. این تجمع با نظارت شدید پلیس برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=88107
       
    برچسب ها فارل ویلیامز

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *