×
×

«امیدوارم از این پس شاهد افزایش تعداد جشنواره های موسیقی در کشور باشیم»

  • کد نوشته: 87676
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۷ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • سخنگو و معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌های موسیقی هیچ آسیبی به دین اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی نمی‌زند. حسین نوش آبادی صبح جمعه در دهمین جشنواره «آوای انتظار» شهرستان بناب با اشاره به برگزاری جشنواره های موسیقی در کشور گفت: شاد کردن دل مردم یک […]

    «امیدوارم از این پس شاهد افزایش تعداد جشنواره های موسیقی در کشور باشیم»
  • حسین نوش آبادی

    حسین نوش آبادی

    سخنگو و معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌های موسیقی هیچ آسیبی به دین اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی نمی‌زند.

    حسین نوش آبادی صبح جمعه در دهمین جشنواره «آوای انتظار» شهرستان بناب با اشاره به برگزاری جشنواره های موسیقی در کشور گفت: شاد کردن دل مردم یک مستحب دینی است و باید با برگزاری این چنین جشنواره هایی دل مردم را شاد کرد.

    وی با بیان اینکه محتوای سرودهای این جشنواره ها بر ضرورت همدلی و همراهی مردم تاکید دارد، ادامه داد: برگزاری این جشنواره ها پیوند بین مردم را تقویت می کند.

    نوش آبادی با تاکید بر اینکه نباید با برگزاری چنین جشنواره هایی که به محتوای دینی ضربه نمی زنند مخالفت کرد، ابراز داشت: امیدوارم از این پس شاهد افزایش تعداد جشنواره های موسیقی در کشور باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=87676
       
    برچسب ها نوش آبادی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *