×
×

در تالار «تالی»

  • کد نوشته: 8607
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۲ دیدگاه
  • «کیهان کلهر» استاد کمانچه و گروه «بروکلین رایدر» در تالار «تالی» به هنرنمایی پرداختند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران به نقل از سایت نیویورک تایمز؛ گروه «بروکلین رایدر» (Brooklyn Rider) گروهی است که با رویکرد سنتی نسبت به موسیقی، توانسته سبک مخصوص به خود را خلق کند. نوازندگان این گروه توجه و علاقه […]

  • «کیهان کلهر» استاد کمانچه و گروه «بروکلین رایدر» در تالار «تالی» به هنرنمایی پرداختند.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران به نقل از سایت نیویورک تایمز؛ گروه «بروکلین رایدر» (Brooklyn Rider) گروهی است که با رویکرد سنتی نسبت به موسیقی، توانسته سبک مخصوص به خود را خلق کند.
    نوازندگان این گروه توجه و علاقه ویژه ای به موسیقی جهانی دارند. این گروه با شکستن استانداردهای رایج در موسیقی، نقطه تمرکز و توجه خود را بیشتر بر موسیقی خلاقانه، جدید و به ویژه کارهای «کولین جکوبسن»(Colin Jacobsen)  ویولونسیت گروه قرار داده است.
    این کنسرت که در تالار «آلیس تولی» برگزار شد، در حقیقت بخشی از جشنواره «تالی اسکوپ» بود که در آن نوازندگان برجسته ای  درخشیدند.
    «جیوانا سولیما» (Giovanni Sollima) و «فیلیپ گلس» (Philip Glass) جدیدترین آثار خود را نواختند، «جکوبسن» (Jacobsen) و «کیهان کلهر» استاد کمانچه، قطعاتی را به طور زنده اجرا کردند.
    همچنین در این کنسرت، «شان کانلی»(Shawn Conley)  نوازنده گیتار باس و «شین شاناهان» (Shane Shanahan) نوازنده سازهای ضربی هنرنمایی کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=8607
       
    برچسب ها کیهان کلهر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *