×
×

حضور بهروز صفاریان به عنوان خواننده‌ی مهمان در این کنسرت

  • کد نوشته: 8380
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۸ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۳ دیدگاه
  • اولین کنسرت بهنام صفاریان در اسفند برگزار شد، گزارش و عکس‌هایی از این اجرا را در ادامه‌ می‌توانید ببینید

  • موسیقی ایرانیان: اولین کنسرت بهنام صفاریان در اسفند برگزار شد، گزارش و عکس‌هایی از این اجرا را در ادامه‌ می‌توانید ببینید.

    الناز علاقه بند: بهنام صفاریان در یک شب زیبای برفی اولین اجرای خود را در اریکه ی ایرانیان پشت سر گذاشت. او که پس از انتشار آلبوم دوم خود، به مدت سه سال دوستدارانش را برای اجرای زنده در تهران منتظر نگاه داشته بود این بار با گروهی به سرپرستی عباس لطیفی به روی صحنه رفت. این کنسرت که در دو سانس ۲١-١٩ و ۲۴-۲۲ برنامه ریزی شده بود، به علت تاخیر در آغاز اجرای نخست، اجرای دوم خود را نیز با حدود ٣٠ دقیقه تاخیر آغاز کرد. کنسرت با اجرای قطعه ی «بگو منو دوست داری» از آلبوم «شبح» رسمیت گرفت. از همین ابتدا حرکات و تسلط بهنام و ارتباط صمیمانه اش با حاضرین نشان می‌ داد که می تواند انتظارات را برای یک اجرای کم نقص برآورده کند.

    او بعد از سلام و خوش آمد گویی، از حضور مردم با وجود هوای برفی تشکر کرد و با اجرای قطعه‌ی «دورنگی» که محبوبترین قطعه اش به شمار می رود سالن را به وجد آورد. «سراب» با ترانه ی زیبایی از شاهکار بینش پژوه فضای زیبایی به سالن بخشید. بعد از اجرای قطعه ی «داری میری تو» بهنام از مهمانان حاضر در کنسرت نام برد و با اجرای قطعه ی ریتمیک «چوب لای چرخ» از آلبوم اول خود حاضرین را به سر شوق آورد. «هم آشیون» که با هنرنمایی احسان نی زن همراهی می شد یاد و خاطره ی این قطعه ی زیبا در آلبوم دورنگی را در یادها زنده کرد. بعد از اجرای قطعات «چرا نخواستی» و «باید برم» بهنام از برادرش، بهروز صفاریان برای حضور روی صحنه دعوت کرد و او هم با اجرای قطعات «برق نگاه» و «به من چیزی بگو شاید…» (اولی با همراهی بهنام و دومی به تنهایی) بار دیگر توانایی خود را در خوانندگی نشان داد.

    بعد از اجرای قطعه ی محبوب بهنام به نام «شب انتظار» نوبت به پیمان لطیفی رسید که با تک نوازی خود همگان را به تحسین وا داشت. در پایان و پس از درخواست مردم مبنی بر اجرای مجدد قطعه ی «دورنگی» کنسرت با خداحافظی خواننده به پایان رسید.

    در کل با توجه به همزمانی اجرای خوانندگان متعدد در روزهای اخیر و تبلیغات نه چندان مطلوب این کنسرت، استقبال مناسبی از برنامه صورت گرفت و می توان به بهنام صفاریان و گروهش نمره ی قبول داد و منتظر ماند و دید که این تجربه چه تاثیری در اجراهای بعدی او خواهد داشت.

    نکات کنسرت:

    علاوه بر عباس لطیفی، پیمان لطیفی (درام)، ایمن خراسانی (گیتار الکتریک)، احسان نی زن (ویلن)، بهنام حکیم (گیتار) ، حامد سیفی (پرکاشن)، امین کریمی (گیتار بیس) و خانم ها منا عمرانی، مهرناز ابتکار و آرمیتا فهیمی در گروه کر بهنام را در این کنسرت همراهی کردند.

    – مهدی یراحی، روزبه بمانی، پدارم کشتکار، امید حاجیلی، علیرضا قمیشی، زایا سلیمان، احسان حق شناس، آدرین یعقوبی، میلاد ترابی، ایمان جعفری، امیر میلاد نیکزاد و … از مهمانان دو سانس بودند.

    – تعدادی از حاضرین هر حرف از جمله‌ی behnam & behrouz are the best را بر روی کاغذهای مجزا در دست گرفته بودند که جلوه ی زیبایی به سالن بخشیده بود.

    در ادامه می توانید عکس های مجله موسیقی پرشیا را از این اجرا ببینید.

    برای بزرگ نمایی لطفا بر روی عکس ها کلیک کنید.

    (قابل ذکر است که گزارش این کنسرت توسط خبرنگار ثابت موسیقی ایرانیان نگاشته نشده و محتوای نوشته بر اساس نظرات نویسنده‌ و خبرنگار افتخاری موسیقی ایرانیان بوده و لزوما نشان‌دهنده‌ی دیدگاه سایت موسیقی ایرانیان نمی‌باشد.)

    https://musiceiranian.ir/?p=8380
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *