×
×

با عنوان «دعوت»

  • کد نوشته: 83186
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۷ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی «کاکوبند» با عنوان «دعوت» با هدف ترکیب احساسات ملودیک شرقی‌ با تکنیک‌ های موسیقی‌ غرب و محوریت موضوعات انسانی روانه بازار موسیقی شد. «دعوت» نخستین آلبوم رسمی گروه «کاکوبند» سه شنبه ششم مرداد ماه توسط موسسه «آوای هنر» در بازار موسیقی کشور منتشر شد. «کاکوبند» در سال ۲۰۰۷ میلادی با […]

    با عنوان «دعوت»
  • ۷۶۵۱۷۳اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی «کاکوبند» با عنوان «دعوت» با هدف ترکیب احساسات ملودیک شرقی‌ با تکنیک‌ های موسیقی‌ غرب و محوریت موضوعات انسانی روانه بازار موسیقی شد.

    «دعوت» نخستین آلبوم رسمی گروه «کاکوبند» سه شنبه ششم مرداد ماه توسط موسسه «آوای هنر» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

    «کاکوبند» در سال ۲۰۰۷ میلادی با دعوت جلال مشفق مشاور کنونی معاون هنری وزیر ارشاد از نیما و پویا صرافی مهر به منظور همکاری برای تولید یک اثر در ژانر موسیقی جهانی تشکیل شد. این گروه ضمن ترکیب احساسات ملودیک شرقی‌ با تکنیک‌ های موسیقی‌ غرب با محوریت موضوعات انسانی‌، قطعات متعددی را برای آلبوم موسیقی‌ تولید کرد.

    «سیاره من» قطعه‌ای است که در قالب نماهنگ با موضوع «انسان علیه انسان» با کارگردانی برادران بوشهری در نخستین دورهٔ جایزه ققنوس برنده جایزه بهترین نماهنگ شد. خوانندگی و آهنگسازی این قطعات را نیما و پویا صرافی مهر به عهده داشته اند که تنظیم قطعات و میکس و مسترینگ به عهده نیما صرافی مهر بوده است. نکته جالب در این موسیقی‌، زبان خوانده شده ای است که صرفا با بهره گیری از احساسات عمیق بشری و فارغ از هر گونه جغرافیای زبانی، فقط با زبان و لهجه این گروه اجرا شده است.

    نیما صرافی مهر در روز انتشار این آلبوم درباره این اثر عنوان کرد: «کاکو بند» می‌گوید خداوند احساسی‌ را به ما موهبت کرده که می‌خواهیم این احساس را با شنوندگان خود‌ سهیم شویم. کاکو بند انسان را به اصالت انسان «دعوت» می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=83186
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *