×
×

آقاییان‌زاده خبر داد:

  • کد نوشته: 82296
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۹ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تاکنون طرح اجرای موسیقی زنده در هتل‌ها و مراکز اقامتی برای ۵ هتل در اصفهان صادر شده است و ۲۰هتل دیگر نیز در صف دریافت مجوز قرار گرفته‌اند. حسینعلی آقاییان‌زاده با اشاره به اقدام جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان […]

    آقاییان‌زاده خبر داد:
  • موسیقی زنده در هتل

    موسیقی زنده در هتل

    معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تاکنون طرح اجرای موسیقی زنده در هتل‌ها و مراکز اقامتی برای ۵ هتل در اصفهان صادر شده است و ۲۰هتل دیگر نیز در صف دریافت مجوز قرار گرفته‌اند.

    حسینعلی آقاییان‌زاده با اشاره به اقدام جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در رابطه با اجرای موسیقی زنده در هتل‌ها اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مدیران هتل‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی اصفهان می‌توانند موسیقی زنده را در بخشی از هتل خود در معرض دید گردشگران داخلی و خارجی قرار دهند.

    وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح در هتل‌های اصفهان گفت: دادن خوراک فرهنگی به گردشگران داخلی و خارجی و همچنین اجرای موسیقی زنده در راستای تقویت موسیقی سنتی در هتل‌ها مهمترین اهداف اجرای این طرح بوده است.

    معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر نه تنها در زمینه اجرای موسیقی زنده در هتل‌ها مجوز صادر می‌کنیم که توجه بیشتری نیز بر روی مباحثی چون پرده‌خوانی، شاهنامه‌خوانی و اجرای نمایش در مراکز اقامتی را نیز در نظر گرفته‌ایم.

    وی گفت: یکی از رویکردهای اصلی ما، تقویت موسیقی سنتی در استان اصفهان است چرا که معتقدیم موسیقی سنتی در معرض خطر جدی است و باید به این حوزه کمک کرد.

    آقاییان‌زاده اظهار کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته به موسیقی سنتی توجه چندانی نشده است و بر همین اساس بیشتر از گذشته در حال فعالیت برای جبران کاستی‌ها هستیم.

    وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای موسیقی پاپ نمی‌گذاریم، افزود: براساس قانون، هر گروه موسیقی به محض دریافت مجوز برای فعالیت در این عرصه می‌تواند کنسرت برگزار کند و به دنبال آن نیز از همکاری استانداری، نیروهای انتظامی و دیگر ارگان‌های مربوطه برخوردار شود.

    معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه بیان کرد: در حوزه موسیقی بر این اعتقادیم که هر آنچه قانون در رابطه با موسیقی برای مردم مجاز کرده است ما آن را با تاکید بر تقویت موسیقی سنتی و پاپ در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=82296
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *