×
×

منصور سهراب‌پور عنوان کرد:

  • کد نوشته: 82220
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • تهیه‌کننده فیلم «من سالوادور نیستم» درباره ویژگی‌های موسیقی این اثر سینمایی توضیح داد. منصور سهراب‌پور تهیه کننده فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی در انتظار دریافت پروانه نمایش است، گفت: در صورتی که پروانه نمایش به موقع صادر شود، ترجیح می دهیم «من سالوادور نیستم» شهریور […]

    منصور سهراب‌پور عنوان کرد:
  • ۱۷۶۶۶۳۸تهیه‌کننده فیلم «من سالوادور نیستم» درباره ویژگی‌های موسیقی این اثر سینمایی توضیح داد.

    منصور سهراب‌پور تهیه کننده فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی در انتظار دریافت پروانه نمایش است، گفت: در صورتی که پروانه نمایش به موقع صادر شود، ترجیح می دهیم «من سالوادور نیستم» شهریور ماه در سینماهای کشور اکران شود.

    این تهیه کننده سینما با اشاره به ساخت موسیقی «من سالوادور نیستم» توسط امیر توسلی توضیح داد: در این فیلم سینمایی از موسیقی ترکیبی ایرانی و برزیلی استفاده شده و تلاش کرده ایم از موسیقی متفاوتی استفاده کنیم زیرا موسیقی بخشی از موتور متحرک این فیلم در جذب مخاطب است. به همین دلیل مدت زیادی روی موسیقی فیلم کار شده است و فکر می کنم به زودی ساخت موسیقی توسط امیر توسلی به پایان می رسد.

    وی تاکید کرد: با توجه به ترکیب موسیقی ایرانی و آمریکای جنوبی در این فیلم، فکر می کنم موسیقی‌ای که در «من سالوادور نیستم» به کار رفته به ذائقه مردم ایران خوش خواهد آمد.

    سهراب پور با اشاره به حضور بازیگران در این فیلم سینمایی بیان کرد: جدا از رضا عطاران و یکتا ناصر بیشتر بازیگرانی که در «من سالوادور نیستم» تجربه اول آنها در حوزه سینما به شمار می رود، اما باید بگویم که همه آنها به خوبی در این فیلم بازی کرده اند.

    سهراب پور در پایان تاکید کرد: «من سالوادور نیستم» یک اثر شریف و پر از جذابیت برای مخاطب به شمار می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=82220
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *