×
×

با پیانو نوازی جیمز هورنر

  • کد نوشته: 80141
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • جیمز کامرون کارگردان بزرگ سینما از لحظاتی می‌گوید که شنیدن نوای زیبای پیانوی جیمز هورنر او را به گریه انداخت. پس از اینکه خبر درگذشت این هنرمند بزرگ اعلام شد، بسیاری از ستارگان دنیای سینما در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر مراتب تاثر خود را از این واقعه تاثربرانگیز بیان کردند. در این میان جیمز […]

    با پیانو نوازی جیمز هورنر
  • جیمز هورنر

    جیمز هورنر

    جیمز کامرون کارگردان بزرگ سینما از لحظاتی می‌گوید که شنیدن نوای زیبای پیانوی جیمز هورنر او را به گریه انداخت.

    پس از اینکه خبر درگذشت این هنرمند بزرگ اعلام شد، بسیاری از ستارگان دنیای سینما در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر مراتب تاثر خود را از این واقعه تاثربرانگیز بیان کردند. در این میان جیمز کامرون کارگردان بزرگ سینما، که در فیلم‌های «تایتانیک» و «آواتار» با این آهنگساز همکاری بسیار موفقی داشته است، برای بیان احساس خود از این واقعه سراغ وب سایت هالیوودریپورتر رفت.

    کامرون با اندوه بسیار از خاطرات خود با این آهنگساز بزرگ سخن گفت. او با اشاره به قدرت فوق‌العاده هورنر در آهنگسازی گفت : «زمانی که هورنر برای اولین بار موسیقی فیلم «تایتانیک» را با پیانو برای من نواخت، آنقدر تحت تاثیر آهنگ‌ها قرار گرفتم، که به گریه افتادم و به هورنر گفتم که کار را تمام کردی.»

    جیمز هورنر یکی از برجسته‌ترین آهنگسازان دنیای سینما بود که موسیقی متن فیلم‌های بسیاری همچون «تایتانیک»، «آواتار»، «ذهن زیبا»، «آپولو ۱۳»، «شجاع دل» و «مزرعه آرزوها» از او به یادگار مانده است. این آهنگساز شهیر که برای بیش از یکصد فیلم مختلف آهنگ ساخته، علاقه زیادی به خلبانی و پرواز داشت. هواپیمای او دوشنبه در سانتاباربارای کالیفرنیا سقوط کرد و این پایانی بر داستان زندگی خالق آهنگ زیبای «تایتانیک» بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=80141
       
    برچسب ها جیمز هورنر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *