×
×

اجرای کنسرت در مناطق محروم

  • کد نوشته: 79114
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت «بچه های ایران در تمام ایران» از اول مرداد هر هفته در سراسر کشور روی صحنه می رود و بخشی از عواید آن به کودکان کار و سرطانی اختصاص می یابد. احسان ارغوانی تهیه‌کننده کنسرت «بچه های ایران در تمام ایران» درباره اجرای این کنسرت گفت: اجرای این کنسرت ها از اول مرداد به صورت […]

    اجرای کنسرت در مناطق محروم
  • کنسرت «بچه های ایران در تمام ایران»

    کنسرت «بچه های ایران در تمام ایران»

    کنسرت «بچه های ایران در تمام ایران» از اول مرداد هر هفته در سراسر کشور روی صحنه می رود و بخشی از عواید آن به کودکان کار و سرطانی اختصاص می یابد.

    احسان ارغوانی تهیه‌کننده کنسرت «بچه های ایران در تمام ایران» درباره اجرای این کنسرت گفت: اجرای این کنسرت ها از اول مرداد به صورت هفتگی در استان های کشور انجام خواهد شد.

    وی ادامه داد: شهاب رمضان و میثم ابراهیمی اجرای این کنسرت ها را به عهده دارند به این ترتیب که در هر اجرا یک شب رمضان و یک شب ابراهیمی به عنوان خواننده روی صحنه می روند. همچنین پدرام کریمی نیز مجری این کنسرت ها خواهد بود تا اعضای کنسرت و قطعات را معرفی کند.

    ارغوانی با اشاره به اینکه بخشی از عواید این کنسرت ها به کودکان بی سرپرست و سرطانی اختصاص می یاید، توضیح داد: بعد از پایان شب های قدر، فروش بلیت ها را آغاز می کنیم و پنجشنبه ۱۱ تیرماه همزمان با ولادت امام حسن (ع) نشست خبری این کنسرت ها را خواهیم داشت.

    تهیه کننده کنسرت های «بچه های ایران در تمام ایران» درباره هدف برگزاری این کنسرت ها عنوان کرد: یکی از رویکردهای ما ایرانگردی است و اینکه نشان دهیم برای اجرای کنسرت می توان به شهرهای مختلف ایران رفت. همچنین هدف دیگر ما کمک به کودکان کار و بی سرپرست و بچه های سرطانی است. علاوه بر اینها ما احساس کردیم که شور و نشاط در بعضی از شهرستان ها پایین آمده است و خواستیم با این کار این هیجان را برای شهرهایی که به دلیل نبود اماکن فرهنگی و هنری مناسب از شور و نشاط کمتری برخوردارند، ایجاد کنیم.

    وی در پایان با اشاره به پایین بودن قیمت بلیت این کنسرت ها اعلام کرد: هزینه این بلیت ها از حد عرف بسیار کمتر است تا مردم عادی هم بتوانند به این کنسرت ها بیایند و حتی شاید بعضی از کنسرت ها در بعضی شهرستان های محروم رایگان اجرا شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=79114
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *