×
×

هشتم خرداد ماه؛

  • کد نوشته: 78157
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • زانیار خسروی خواننده آلبوم «۲۸» روز جمعه هشتم خرداد ماه ۲ سانس در سالن میلاد به دیدار علاقه مندانش رفت. زانیار در این کنسرت که با قطعه «فکر بکر» آغاز شد، قطعات آلبوم «۲۸» را برای مخاطبان خود اجرا کرد. وی همچنین علاوه بر این، تک آهنگ های قبل و بعد از این آلبوم را […]

    هشتم خرداد ماه؛
  • xaniar_16زانیار خسروی خواننده آلبوم «۲۸» روز جمعه هشتم خرداد ماه ۲ سانس در سالن میلاد به دیدار علاقه مندانش رفت.

    زانیار در این کنسرت که با قطعه «فکر بکر» آغاز شد، قطعات آلبوم «۲۸» را برای مخاطبان خود اجرا کرد. وی همچنین علاوه بر این، تک آهنگ های قبل و بعد از این آلبوم را با همراهی گروه خود اجرا کرد.

    حواشی و اتفاقات ویژه این کنسرت:

    – با توجه به ریتم سریع اکثر قطعات، تسلط زانیار در اجرای آنها به نسبت کنسرت های پیشین بسیار پیشرفت داشت.

    – قطعه «دستی دستی» با استقبال بسیار زیاد حضار ۲ بار اجرا شد.

    – «بدون تو» یکی از محبوب ترین قطعات زانیار خسروی در این کنسرت اجرا شد، لازم به ذکر است در کنسرت های ابتداییِ این خواننده این قطعه اجرا نمی شد.

    – «زود گذشت»، «چشمای رویایی»، «تو نباشی»، «دستی دستی»، «حس کمیاب»، «بدون تو»، «امید دارم هنوز»، «دو راهی»، «طفره نرو»، «ریسک» و … از جمله قطعات اجرایی در این کنسرت بودند.

    – در میانه های کنسرت گروه به یک استراحت کوتاه رفتند و بعد از آن تمام اعضای ارکستر و زانیار خسروی با لباسی یک دست به روی سن حاضر شدند، همچنین همراه با پخش کلیپ «ریسک» در نمایشگرهای پشت استیج این قطعه اجرا شد. خسروی در رابطه با پوشیدن کت-شلوار توسط اعضای گروه گفت: علت اینکه همه ما این لباس را پوشیده ایم، ازدواج فرهاد فتحی (مدیر برنامه های زانیار خسروی) است.

    – این کنسرت طی ۲ سانس توسط شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت محمد و مجتبی حاتم پور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

    – محمدرضا رهنما، محسن کامران جم، شروین شهبازی، امین راد و امید فرهودنیا از اعضای ارکستر زانیار خسروی در این کنسرت بودند.

    xaniar_15

    https://musiceiranian.ir/?p=78157
       
    برچسب ها زاینار خسروی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *