×
×

توسط موسسه فرهنگی و هنری عروج

  • کد نوشته: 7406
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۰
  • موسسه فرهنگی و هنری عروج وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، نخستین مجموعه موسیقیایی عبدالحسین مختاباد از اشعار امام خمینی را به‌زودی روانه بازار می‌کند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران، عبدالحسین مختاباد خواننده گفت: این نخستین کاری است که همه ابعاد کار از آهنگ‌سازی تا […]

  • موسسه فرهنگی و هنری عروج وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، نخستین مجموعه موسیقیایی عبدالحسین مختاباد از اشعار امام خمینی را به‌زودی روانه بازار می‌کند.

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران، عبدالحسین مختاباد خواننده گفت: این نخستین کاری است که همه ابعاد کار از آهنگ‌سازی تا خوانندگی را خودم انجام داده‌ام که محتوای آن را اشعاری از امام و دیگر شعرای بزرگ کشورمان از جمله حافظ، هوشنگ ابتهاج، مهرداد اوستا و عبدالجبار کاکایی تشکیل می‌دهد.
    وی درخصوص سبک این مجموعه نیز اظهار داشت: این مجموعه یک موسیقی کلاسیک ملی است و مجموعه‌ای است از سازهای ایرانی و غربی که در بخش‌هایی از آن در دستگاه نوا مرکب‌خوانی انجام شده است.
    مختاباد درباره انتخاب ابیات این مجموعه اظهار داشت: تولید این مجموعه را اوایل سال خود من به موسسه عروج پیشنهاد دادم. با توجه به ویژگی های عرفانی و اجتماعی شعر امام، سعی شد با توجه به ترکیب مجموعه، قطعاتی از دیوان امام انتخاب شود.
    وی با بیان اینکه وقت خوبی برای تولید این مجموعه صرف شده است، گفت: این کار مانند مجموعه شبانگاهان، فضای رمانتیک و عاشقانه دارد و علاوه بر آن دارای مضمون عرفانی و اجتماعی ست و برشی از فضای فعلی جامعه ما است.
    مختاباد با بیان این که تولید نهایی کار انجام شده و احتمالا تا شب عید، در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: سعی شده کار خوبی عرضه شود ما منتظر واکنش جامعه به این اثر هستیم.
    وی درپایان گفت: از موسسه عروج برای فراهم ساختن تولید این اثر نیز، تشکر می‌کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=7406
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *