×
×

تا اواخر فروردین ماه

  • کد نوشته: 73418
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • سینا حجازی بعد از انتشار تک‌آهنگ‌های موفق نخستین آلبوم خود را اواخر فروردین ماه وارد بازار خواهد کرد. حجازی سبک خاصی در اجرای موسیقی‌ دارد، نوعی از موسیقی که به عنوان سبک رِگه شناخته می‌شود. او جزو معدود و یا شاید تنها خواننده وفادار به این سبک در ایران است و در این مدت فضا […]

    تا اواخر فروردین ماه
  • ۵۵۷۴۳_۶۳۵۶۳۸۴۸۵۲۵۷۵۴۸۴۲۹_mسینا حجازی بعد از انتشار تک‌آهنگ‌های موفق نخستین آلبوم خود را اواخر فروردین ماه وارد بازار خواهد کرد.

    حجازی سبک خاصی در اجرای موسیقی‌ دارد، نوعی از موسیقی که به عنوان سبک رِگه شناخته می‌شود. او جزو معدود و یا شاید تنها خواننده وفادار به این سبک در ایران است و در این مدت فضا و سبک کاری خود را تغییر نداده است.

    نخستین فعالیت رسمی این خواننده مربوط به خواندن تیتراژ سریال “مسیر انحرافی” بود و پس از آن می‌توان به حضور او در آلبوم گروهی “من و ما” اشاره کرد. آلبومی که با حضور خوانندگانی چون محسن چاوشی، رضا صادقی، مهدی یراحی و… در تابستان سال ۱۳۹۳ منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان موسیقی هم قرار گرفت.

    سینا حجازی تا به حال حدود ۲۰ تک آهنگ را در فضای مجازی منتشر کرده و مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

    از نکات قابل توجه در این آلبوم می‌توان به این موضوع که تنظیم‌ها و آهنگسازی‌ها را خود حجازی انجام داده اشاره کرد. همچنین تمام ترانه‌ها را نیز خود حجازی نوشته است.

    آلبوم حجازی در حال حاضر مراحل پایانی میکس را طی می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=73418
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *