×
×

مدیر مرکز موسیقی «بتهوون» عنوان کرد

  • کد نوشته: 73339
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۰
  • مدیر مرکز موسیقی «بتهوون» اظهار کرد: سال گذشته برای ناشران موسیقی تفاوت زیادی نسبت به سال‌های قبل نداشت؛ تنها تفاوتش این بود که امیدوارتر بودیم. بابک چمن‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی ایسنا‌، اظهار کرد: نداشتن آیین‌نامه‌ای جامع، یکی از بدترین اتفاقاتی است که باعث لطمه دیدن ناشران موسیقی می‌شود. به هر حال وقتی […]

    مدیر مرکز موسیقی «بتهوون» عنوان کرد
  • ۶-۹۸۷مدیر مرکز موسیقی «بتهوون» اظهار کرد: سال گذشته برای ناشران موسیقی تفاوت زیادی نسبت به سال‌های قبل نداشت؛ تنها تفاوتش این بود که امیدوارتر بودیم.

    بابک چمن‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی ایسنا‌، اظهار کرد: نداشتن آیین‌نامه‌ای جامع، یکی از بدترین اتفاقاتی است که باعث لطمه دیدن ناشران موسیقی می‌شود. به هر حال وقتی آیین‌نامه نباشد، هیچ کاری را نمی‌توان درست انجام داد. کپی‌رایت هم که هر سال به ما ضربه می‌زند.

    مدیر انتشارات ‌«آواخورشید» درباره‌ی فعالیت‌هایش در سال ۹۴ نیز بیان کرد: امسال چند پروژه‌ی ناتمام را به پایان می‌رسانم و نه می‌توانم بگویم که مثل سال گذشته فقط پنج آلبوم منتشر می‌کنم یا این‌که مثل چند سال پیش ۲۰ عنوان آلبوم خواهم داشت. پیش‌بینی‌ام برای سال ۹۴ انتشار ۱۰ تا ۱۱ عنوان آلبوم است.

    او در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که ایجاد کمپین «من از موسیقی حمایت می‌کنم» توسط خانه موسیقی چه مزیتی برای ناشران داشته است، گفت: درباره‌ی این کمپین می‌توانم بگویم که حکایتش مثل تولدی است که بخواهیم در آن فقط بادکنک باد کنیم و اهمیتی به سایر تشریفات ندهیم. متأسفانه ما فقط داد زدیم.

    سخنگوی کانون ناشران خانه موسیقی یادآوری کرد: تک‌تک ناشران از راه‌اندازی این کمپین خبر داشتند و با ما صحبت شده بود، اما خانه موسیقی با کانون ناشران هماهنگی نکرده بود.

    وی افزود: چنین رویدادهایی وقتی به‌صورت نادرست سازمان‌دهی شوند، باعث دلسردی خواهند بود و حتی اگر بخواهد، اتفاق خوبی هم رخ دهد، ناشران شاید دیگر تمایل چندانی به همکاری نداشته باشند.

    چمن‌آرا اظهار کرد: به هر حال کمپین برای خودش تعریف دارد،‌ اگر کلمه‌ی کمپین را در ویکی‌پدیا جست‌و‌جو کنید، متوجه معنای دقیق آن خواهید شد. کمپین به این معنا نیست که ۱۰۰ فیلم سه دقیقه‌ای بسازیم و به مردم بگوییم، فلان کار را نکنید. آیا در دنیا کمپین به این معناست؟

    https://musiceiranian.ir/?p=73339
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *