×
×

در هوستون

  • کد نوشته: 73041
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۰
  • کیهان کلهر و شجاعت حسین‌خان تور اجراهای خود با عنوان «غزل» را با اجرا در هوستون به پایان می‌رسانند. کیهان کلهر و شجاعت حسین‌خان به برگزاری تور اجراهای خود با عنوان «غزل» را ادامه می‌دهند. این دو هنرمند طی هفته اخیر ۲۲ مارس در شهر نیویورک در مرکز شیمل اجرای خود را به روی صحنه […]

    در هوستون
  • ۲-۱-۲۰۱۵۳۲۷۱۹۱۸۱۶کیهان کلهر و شجاعت حسین‌خان تور اجراهای خود با عنوان «غزل» را با اجرا در هوستون به پایان می‌رسانند.

    کیهان کلهر و شجاعت حسین‌خان به برگزاری تور اجراهای خود با عنوان «غزل» را ادامه می‌دهند. این دو هنرمند طی هفته اخیر ۲۲ مارس در شهر نیویورک در مرکز شیمل اجرای خود را به روی صحنه بردند. ۲۵ مارس کارگاه آموزشی (Tornoto، کانادا) خود را برگزار کردند و امروز ۲۷ و فردا ۲۸ مارس اجرای خود را در تورنتو، کانادا، موزه آقا خان به روی صحنه می‌برند. تور کنسرت‌های «غزل» ۲۹ مارس با اجرا در هوستون، TX، انجمن آسیا به پایان می‌رسد.

    در برگزاری این کنسرت‌ها سندیپ داس در کنار کیهان کلهر و شجاعت حسین‌خان، «طبلا» می‌نوازد.

    پروژه «غزل» برای نخستین بار چندین سال پیش شکل گرفت که حاصل همکاری کیهان کلهر و شجاعت حسین‌خان در قالب چند آلبوم به نام‌های «غزل» ۱، ۲ و ۳ منتشر شد.

    برگزاری کنسرت‌های «غزل» موجب تشویق بسیاری از منتقدان عرصه موسیقی شده است. شجاعت حسین خان نوازنده «سیتار» یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان هند است که شهرت بسیاری در عرصه موسیقی هند و جهان دارد. کیهان کلهر نوازنده کمانچه یکی از هنرمندان خلاق در صحنه موسیقی بین المللی محسوب می‌شود. فعالیت‌های سال‌های اخیرِ کیهان کلهر در عرصه بین‌الملل موجب شناخته شدن این هنرمند در دنیای موسیقی شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=73041
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *