×
×

همراهی «محمدرضا هدایتی» در قطعه ای چندصدایی

  • کد نوشته: 72450
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • امسال شبکه سوم سیما در حرکتی جدید با حضور تعدادی از خواننده‌ها قطعه‌ای را به زبان‌های مختلف با موزیک ویدئوی آن منتشرخواهد کرد که محمدرضا هدایتی روی یک قطعه به گویش زابلی خوانده است. این برنامه با عنوان «بهار نارنج» به مجری‌گری احسان علیخانی به مناسبت تحویل سال جدید از شبکه سوم سیما با حضور […]

    همراهی «محمدرضا هدایتی» در قطعه ای چندصدایی
  • محمدرضا هدایتی

    محمدرضا هدایتی

    امسال شبکه سوم سیما در حرکتی جدید با حضور تعدادی از خواننده‌ها قطعه‌ای را به زبان‌های مختلف با موزیک ویدئوی آن منتشرخواهد کرد که محمدرضا هدایتی روی یک قطعه به گویش زابلی خوانده است.

    این برنامه با عنوان «بهار نارنج» به مجری‌گری احسان علیخانی به مناسبت تحویل سال جدید از شبکه سوم سیما با حضور مهمان‌های ویژه و ایده‌های جدید را اجرا خواهد کرد.

    محمدرضا هدایتی درباره حضورش در این برنامه گفت: امسال در قطعه‌ای که برای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه سیما با اجرای احسان علیخانی ساخته شده حضور دارم. این اثر با صدای چند خواننده مختلف و به گویش قومیت‌های مختلف ساخته شده است. قرار است که من هم ترانه زابلی را روی این کار بخوانم و در ویدئو آن هم حضور خواهم داشت. پیشنهاد این کار هم از سوی آقای علیخانی ارائه شد و من هم از آن استقبال کردم.

    لازم به یادآوری است که این هنرمند اولین کنسرت رسمی خود را مرداد ماه امسال روی صحنه برد.

    https://musiceiranian.ir/?p=72450
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *