×
×

شهریاری: نمی‌خواستم به هر قیمتی خواننده شوم

  • کد نوشته: 72044
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۰
  • «سعید شهریاری»، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ، قطعه‌‌ی «حس تنهایی» با صدای خود را منتشر کرد. این قطعه، از نخستین آلبوم شهریاری انتخاب شده است. ترانه‌ و ملودی حس تنهایی را خود خواننده با همراهی «محسن نصری» سروده و ساخته است. «فرزاد متولی» تنظیم قطعه «حس تنهایی» را بر عهده داشته است. سعید شهریاری همزمان […]

    شهریاری: نمی‌خواستم به هر قیمتی خواننده شوم
  • سعید شهریاری

    سعید شهریاری

    «سعید شهریاری»، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ، قطعه‌‌ی «حس تنهایی» با صدای خود را منتشر کرد. این قطعه، از نخستین آلبوم شهریاری انتخاب شده است. ترانه‌ و ملودی حس تنهایی را خود خواننده با همراهی «محسن نصری» سروده و ساخته است. «فرزاد متولی» تنظیم قطعه «حس تنهایی» را بر عهده داشته است.

    سعید شهریاری همزمان با انتشار این اثر درباره فعالیت‌های هنری‌اش گفت: «فعالیت موسیقایی را از پانزده سال پیش با نوازندگی گیتار و پیانو آغاز کردم. بعدها آواز را نزد استاد طاحسینی فرا گرفتم. خیلی اتفاقی به سمت خوانندگی آمدم. یکی از تهیه‌کنندگان در جایی صدایم را شنید و من را با آقای «میلاد ملک‌زاده» آشنا کرد و این آشنایی تأثیر بسزایی در ورود من به عرصه‌ی حرفه‌ای خوانندگی داشت.

    شهریاری درباره نخستین آلبومش اظهار داشت: «این آلبوم شامل هفت قطعه است که چهار قطعه‌ی آن آماده شده و مشغول کار روی سایر قطعات هستیم. شاید این تعداد کم باشد اما آنچه برای من اهمیت دارد، کیفیت کار است و نه کمیت آن و ترجیح می‌دهم انرژی‌ام را صرف بالا بردن کیفیت همین تعداد قطعه بکنم».

    این خواننده که خود مدرس آواز و گیتار است، با اشاره به اهمیت سواد موسیقایی گفت: «متأسفانه برخی از کسانی که به عرصه خوانندگی ورود پیدا کرده‌اند، از ابتدایی‌ترین اطلاعات موسیقایی بی‌بهره‌اند. من هیچ گاه دغدغه‌ام این نبوده که به هر قیمتی خواننده شوم. به همین دلیل مراحل آموزشیِ لازم برای آواز پاپ و سنتی را پشت سر گذاشته‌ام و در حال حاضر هم بدون عجله کار روی آلبوم را دنبال می‌کنم و امیدوارم این لیاقت را داشته باشم که به خواست و صلاح خدا، ماحصل کارم مورد توجه مخاطبین واقع شود».

    سعید شهریاری درباره همکارانش در تولید این آلبوم گفت: «میلاد ملک‌زاده، محسن نصری و فرزاد متولی از جمله همکارانم در این آلبوم هستند. ضمن اینکه آثاری از خودم نیز در آلبوم قرار دارد».

    این موزیسین جوان درباره آلبومش افزود: «نام آلبوم هنوز قطعی نشده و زمان دقیق انتشار آن هم مشخص نیست. اما به محض قطعیت جزئیات را از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. همچنین پیش از انتشار آلبوم، قطعاتی را به صورت تک آهنگ در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد».

    قطعه «حس تنهایی» با صدای «سعید شهریاری» را در ادامه بشنوید و دانلود کنید.

    +دانلود

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=72044
       
    برچسب ها سعید شهریاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *