×
×

«جک وایت» ترانه‌های «الویس پریسلی» را خریداری کرد

  • کد نوشته: 71776
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۰
  • در ژانویه سال ۲۰۱۵ آهنگهای «خوشبختی من» و «دلیل شروع سردردهای تو» از الویس پریسلی در یک حراجی به مبلغ سیصدهزار دلار (بیش از یک میلیارد تومان) به یک خریدار ناشناس فروخته شد، الان مشخص شده که…

    «جک وایت» ترانه‌های «الویس پریسلی» را خریداری کرد
  • ۱۴۱۴۳۱۱۲۹۲۶۸۹_۳۹۷۷۸۴_۱۱۵جک وایت خواننده و گیتاریست، ترانه‌های الویس پریسلی را به قیمت سیصد هزار دلار خریداری کرد و قصد انتشار مجدد آنها را دارد.

    در ژانویه سال ۲۰۱۵ آهنگهای «خوشبختی من» و «دلیل شروع سردردهای تو» از الویس پریسلی در یک حراجی به مبلغ سیصدهزار دلار (بیش از یک میلیارد تومان) به یک خریدار ناشناس فروخته شد. الان معلوم شده که خریدار ار پولدارهای طرفدار پریسلی نبوده بلکه جک وایت خواننده، این خریدار گمنام اعلام شده است.

    مجله رولینگ استون در شماره امروز خود نوشت: «جک وایت قصد دارد این تک آهنگ‌ها را مجدد منتشر کند. این تک آهنگ را الویس پریسلی در سن هجده سالگی در هجدهم جولای سال ۱۹۵۳ در سم فیلیپس ممفیس با دستمزد چهار دلار ضبط کرد. یک کپی از آن پس از شصت سال به دوست الویس، اد لیک داده شد. دختر لیک آنرا در این حراج گذاشته بود.

    جک وایت قصد بازآفرینی این صفحه را دارد. تیراژ مشخصی از این اثر بازآفرینی شده در هجدهم آوریل در «record store day» منتشر خواهد شد. تیراژ کسترده‌تر آن در طی سال جاری میلادی با افزودن صداهای جدید منتشر خواهد شد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=71776
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *