×
×

در نخستین اجرای این گروه در تالار وحدت

  • کد نوشته: 71559
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه موسیقی «دنگ‌شو» در نخستین اجرایش در تالار وحدت، دو قطعه‌ی موسیقی را به افتخار رضا کیانیان نواخت. در اجرای شامگاه گذشته‌ی گروه دنگ‌شو، ۱۷ قطعه‌ی موسیقایی اجرا شد که از میان آن‌ها دو قطعه‌ی «مرا جای خودم بگذار» و «گرم بخند» به رضا کیانیان – بازیگر باسابقه‌ی سینما و تئاتر – که در سالن […]

    در نخستین اجرای این گروه در تالار وحدت
  • گروه موسیقی «دنگ‌شو» در نخستین اجرایش در تالار وحدت، دو قطعه‌ی موسیقی را به افتخار رضا کیانیان نواخت.

    در اجرای شامگاه گذشته‌ی گروه دنگ‌شو، ۱۷ قطعه‌ی موسیقایی اجرا شد که از میان آن‌ها دو قطعه‌ی «مرا جای خودم بگذار» و «گرم بخند» به رضا کیانیان – بازیگر باسابقه‌ی سینما و تئاتر – که در سالن حضور داشت، تقدیم شد.

    یکی از قطعاتی هم در کنسرت شب گذشته با استقبال از سوی تماشاگران روبه‌رو شد، قطعه‌ای ساخته‌شده «یانی» موزیسین و نوازنده‌ی مشهور پیانو بود. در این قطعه، ساز نی و ساکسیفون هم‌نوازی جالب توجهی را در کنار یکدیگر داشتند.

    با وجود آن‌که گروه دنگ‌شو از سازها و سبک‌های خوانندگی سنتی و مدرن در کنار یکدیگر استفاده می‌کند، اجرای آن‌ها در تالار وحدت با استقبال قابل توجهی مواجه شد، به‌گونه‌ای تمام بلیت‌های این اجرا از چند پیش فروخته شده بود. این امر می‌تواند نویددهنده‌ی باز شدن راهی برای اجرای گروه‌های موسیقی با سبک‌های جدید در تالار وحدت باشد که استاندارد‌ترین سالن را برای اجرای کنسرت در اختبار دارد.

    در میان مخاطبان کنسرت دنگ‌شو، زنان همکاری بسیار خوبی با این گروه موسیقی داشتند و در بخش‌هایی که خواننده در انتظار همراهی حاضران می‌ماند، بیشتر شعرها را حفظ بودند و می‌خواندند.

    اعضای گروه دنگ‌شو که به اجرای برنامه پرداختند، عبارت بودند از: طاها پارسا شجاع‌نوری (نوازنده‌ی ساکسیفون و خواننده)، سعید آتانی (خواننده)، صبا صمیمی (نوازنده تنبک و کوزه)، خشایار روانگر (نوازنده‌ی درامز)، سام مظاهری (نوازنده‌ی بیس) و شایا شجاع نوری (نوازنده‌ی پیانو). گروه هم‌خوان «درون» نیز در برخی قطعات شرکت داشت.

    اجرای شب گذشته (دوشنبه، ۱۱ اسفندماه) گروه موسیقی دنگ‌شو با این جمله و تشویق ممتد حاضران به پایان رسید: بمون بمون با من، ای بهترین ای خوب …

    https://musiceiranian.ir/?p=71559
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *