×
×

«خبرآنلاین» در خبری مدعی شد:

  • کد نوشته: 70924
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • سایت «خبرآنلاین» در خبری نوشت: آلبوم «خسته‌ام از این کویر» با آهنگ‌سازی مسعود جاهد و صدای شیدا جاهدیان با شماره مجوز ۶۲۸۰ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تابستان ۱۳۸۹ منتشر شده است. چند ماه بعد از انتشار این آلبوم که با عنوان «همخوانی» منتشر شده (دو خوانی جاهدیان و همسرش) اداره موسیقی […]

    «خبرآنلاین» در خبری مدعی شد:
  • سایت «خبرآنلاین» در خبری نوشت:

    indexآلبوم «خسته‌ام از این کویر» با آهنگ‌سازی مسعود جاهد و صدای شیدا جاهدیان با شماره مجوز ۶۲۸۰ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تابستان ۱۳۸۹ منتشر شده است.

    چند ماه بعد از انتشار این آلبوم که با عنوان «همخوانی» منتشر شده (دو خوانی جاهدیان و همسرش) اداره موسیقی به شکل شفاهی(!؟) دستور توقیف و جمع آوری آلبوم را می‌دهد، اما حالا بعد از ۴ سال این آلبوم هم در بازار به راحتی خرید و فروش می‌شود و هم به صورت اینترنتی و در فروشگاه‌های دارای مجوز از وزارت ارشاد آماده خرید آنلاین و دانلود است.

    و البته از هجمه به دولت قبل و فریاد بر سر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم نیز خبری نیست!

    اگرچه وزیر ارشاد دولت دهم چند روز قبل در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته بود: مجوز‌های وزارت ارشاد به زنان برای خواندن تاکنون فقط به صورت هم‌خوانی و جمعی داده شده است. وی افزود: هم‌خوانی نیز ضوابط و قواعد خاص خود را دارد بنابراین مجوز همخوانی باید به گونه‌ای صادر شود که در این جمع صدای زن صدای غالب نباشد و مجوز برای خوانندگی زنان نباید به یک گروه دو نفره داده شود، در گروه‌‌های دو نفره خوانندگی نمی‌توان ادعای همخوانی را داشت چرا که صدای زن در چنین گروه‌هایی صدایی غالب خواهد بود بنابراین نمی‌توان گفت که همخوانی صورت گرفته است.

    حسینی که گویا حواسش به آلبوم فوق نبوده این را هم گفته که در زمان ریاست بنده در وزارت ارشاد نیز همخوانی یک زن در جمع دونفره قابل مجوز نبوده است!

    مشخص نیست وزیر سابق که این روزها در گفتگو علیه دولت یازدهم پیشرو است، در تمام امور مربوط به وزارتخانه تحت مدیریتش همین گونه مسلط بوده است!؟

    https://musiceiranian.ir/?p=70924
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *