×
×

حسین ولی‌نژاد: این انتظار را داشتم که مدیران ارشاد لااقل حال و احوالی از ما می‌پرسیدند

  • کد نوشته: 69923
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۰
  • دوتار نواز و خواننده سرشناس موسیقی خراسان که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری است از مسوولان ارشاد به جهت کم توجهی به هنرمندان موسیقی نواحی انتقاد کرد. استاد حسین ولی‌نژاد با اشاره عارضه قلبی که از مدتی پیش دچار آن شده است، توضیح داد: متاسفاته دهم بهمن امسال بود که از ناحیه قلب […]

    حسین ولی‌نژاد: این انتظار را داشتم که مدیران ارشاد لااقل حال و احوالی از ما می‌پرسیدند
  • Vali-Nejadدوتار نواز و خواننده سرشناس موسیقی خراسان که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری است از مسوولان ارشاد به جهت کم توجهی به هنرمندان موسیقی نواحی انتقاد کرد.

    استاد حسین ولی‌نژاد با اشاره عارضه قلبی که از مدتی پیش دچار آن شده است، توضیح داد: متاسفاته دهم بهمن امسال بود که از ناحیه قلب دچار عارضه شدم و بلافاصله بعد از مراجعه به پزشک به من گفته شد که سه رگ قلبی من بسته شده و حتما لازم است که هرچه سریع‌تر عمل جراحی صورت گیرد. استاد حسین بخشی موفق به دریافت نشان درجه دو هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است. ولی نژاد درباره حمایت‌های اداره ارشاد خراسان نیز گفت: تاکنون هیچ تماسی از مسوولان ارشاد خراسان برای بیماری‌ام نداشتم و خوشبختانه تا این حد در جیب دارم که بخواهم از هزینه شخصی برای مراحل درمانی استفاده کنم اما این انتظار را داشتم که مدیران ارشاد لااقل حال و احوالی از ما می‌پرسیدند.

    https://musiceiranian.ir/?p=69923
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *