×
×

با عنوان «بنویس! ساعت پاکنویس»

  • کد نوشته: 68744
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • hot-topic-logoدر اتفاقی جالب توجه، کتاب «بنویس! ساعت پاکنویس» از «شهیار قنبری» توسط نشر «نیماژ» در داخل کشور منتشر شد.
    +پیش از این و در اواخر دهه هفتاد، کتاب «دریا در من» نوشته شهیار قنبری در ایران به چاپ رسیده بود

    با عنوان «بنویس! ساعت پاکنویس»
  • کتاب «بنویس! ساعت پاکنویس»

    کتاب «بنویس! ساعت پاکنویس»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: در اتفاقی جالب توجه، کتاب «بنویس! ساعت پاکنویس» از «شهیار قنبری» توسط نشر «نیماژ» در داخل کشور منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کتاب حاوی نوشتارهایی از شهیار قنبری در زمینه‌ی مبانی و اصول ترانه‌سرایی‌ است که ۱۲۶ صفحه دارد و علاوه بر نوشتارهای قنبری، چند ترانه‌ از وی و ترجمه‌هایی از ترانه‌های غیرفارسی نیز در کتاب دیده می‌شود.

    شهیار قنبری در مقدمه این کتاب می‌نویسد: «در این کتاب با هم به تماشای قامت بلند این زیبایی‌آفرینان بزرگ می‌رویم: فدریکو گارسیا لورکا، ساموئل بکت، پل والری، آرتور رمبو، پابلو نرودا، ژاک برل، آندره تارکوفسکی، جرج مارتین، جان لنون، پل مک کارتنی، باب دیلن، فرانسیس کبرل و مارگریت دوراس. چه ضیافتی باشد!»

    پیش از این و در اواخر دهه هفتاد، کتاب «دریا در من» نوشته شهیار قنبری در ایران به چاپ رسیده بود که البته این هنرمند بارها درباره‌ی حذفیات و اشتباهات چاپ این کتاب در ایران لب به اعتراض گشود تا جایی که از آن‌چه در ایران به چاپ رسیده بود را با عنوان «حوض در من» یاد کرد و آن را فاقد ارزش خواند.

    https://musiceiranian.ir/?p=68744
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *