×
×

«شبستانه» می آید

  • کد نوشته: 68719
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۰
  • مدیر شبکه رادیویی فرهنگ از احیای برنامه‌ موسیقی محور «شبستانه» پس از چهار سال توقف خبر داد و گفت: «شبستانه» از نظر پیشینه، یکی از برنامه‌های پرشنونده رادیو فرهنگ بود که در سال‌های گذشته متوقف شده بود، اما اکنون احیاء می‌شود. محمد صادق رحمانیان اظهار کرد: برنامه «شبستانه» از روز یکشنبه – ۱۲ بهمن‌ ماه […]

    «شبستانه» می آید
  • شبستانه

    شبستانه

    مدیر شبکه رادیویی فرهنگ از احیای برنامه‌ موسیقی محور «شبستانه» پس از چهار سال توقف خبر داد و گفت: «شبستانه» از نظر پیشینه، یکی از برنامه‌های پرشنونده رادیو فرهنگ بود که در سال‌های گذشته متوقف شده بود، اما اکنون احیاء می‌شود.

    محمد صادق رحمانیان اظهار کرد: برنامه «شبستانه» از روز یکشنبه – ۱۲ بهمن‌ ماه – پخش خود را در ساعات پایانی شب، بامدادی یا سحرگاهی از سر می‌گیرد و به مدت دو ساعت روی آنتن می‌رود.

    او گفت: رویکرد اصلی ما در این برنامه پاسخگویی به نیاز و دغدغه‌های شنوندگان است که در آن ساعت از شب بتوانند فضای فکری راحت و نشاط‌ انگیز داشته باشند.

    رحمانیان با اشاره به محور و رویکرد اصلی برنامه گفت: این برنامه به صورت پخش ترانه‌های درخواستی خواهد بود و یکی از علت‌های آن این است که در لحظه‌، نیازهای تفریحی شنوندگان را پاسخ دهیم. در این راستا «شبستانه» ساختاری ساده و روان دارد و در آن موسیقی‌های فاخر،‌ ارکسترال، محلی و پاپ فاخر قرار است به درخواست شنوندگان پخش شوند. همچنین با ورود به ایام دهه فجر بنا به درخواست مخاطبان سرودها و موسیقی‌های انقلابی را هم به درخواست شنوندگان پخش خواهیم کرد.

    مدیر رادیو فرهنگ در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا این برنامه چهار سال پیش متوقف شد، گفت: این برنامه زمانی که پخش می‌شد بسیار مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت اما به خاطر سیاست‌های خاص مدیران پیشین ادامه پیدا نکرد. اما ما با احیای دوباره «شبستانه» دو چیز را مد نظر داریم؛ یکی تعامل با مخاطبان و دوم اینکه در آن ساعت از شب اعتقاد داریم شنونده‌های زیادی پای رادیو هستند.

    برنامه «شبستانه» رادیو فرهنگ از یکشنبه – ۱۲ بهمن‌ ماه – ادامه پخش خود را از سر می‌گیرد. این برنامه به صورت زنده از ساعت یک تا سه بامداد پخش خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=68719
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *