×
×

به رهبری بردیا کیارس

  • کد نوشته: 6837
  • شادروان موسوي
  • چهارشنبه, ۶ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • ارکستر ملی به رهبری بردیا کیارس ۵و ۶ اسفندماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود. بابک رضایی، مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، با اعلام این خبر به خبرنگارایلنا گفت: برنامه‌ریزی اولیه ما بدین صورت است که ارکستر ملی بعداز دوسال سکوت در تاریخ‌های ۵ و ۶ اسفندماه و همزمان با […]

  • ارکستر ملی به رهبری بردیا کیارس ۵و ۶ اسفندماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود.
    بابک رضایی، مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، با اعلام این خبر به خبرنگارایلنا گفت: برنامه‌ریزی اولیه ما بدین صورت است که ارکستر ملی بعداز دوسال سکوت در تاریخ‌های ۵ و ۶ اسفندماه و همزمان با جشنواره موسیقی فجر به صحنه رود. البته ممکن است این تاریخ به‌دلیل حضور گروه‌های بین‌اللمل و محدود بودن زمان برنامه‌ریزی تغییر کند.
    همچنین بردیا کیارس(رهبر جوان ارکسترملی) از اضافه شدن سازهای سنتی به ارکستر ملی خبر داد و گفت: در این برنامه پنج ساز تار، دو ساز عود، سنتور، قانون و نی اضافه شده‌اند.
    وی با اشاره به اینکه همه‌ی این نوازنده‌ها جوان هستند، درباره‌ی چگونگی انتخاب این نوازنده‌ها خاطرنشان کرد: شورای فنی ارکستر ملی از این نوازنده‌ها دعوت به همکاری کرده است.
    کیارس درباره قطعات این اجرا نیز گفت: این قطعات شامل نینوا و سلام از حسین علیزاده، بیژن و منیژه از حسین دهلوی، نغمه‌ی خراسانی از کامکار و هفت قطعه کوتاه برای ارکستر اثر احمد پژمان است.

    https://musiceiranian.ir/?p=6837
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *