×
×

مدیر موسسه ترانه شرقی اعلام کرد:

  • کد نوشته: 6835
  • شادروان موسوي
  • چهارشنبه, ۶ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۱۱ دیدگاه
  • مدیر موسسه ترانه شرقی با اعلام برنامه‌ گروه‌های آریان و همچنین بنیامین در اسفند ماه سال جاری گفت: حتما به مردم عیدی خواهیم داد. محسن رجب‌پور درباره برنامه‌های این موسسه تا پایان سال به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،گفت: گروه «آریان» و همچنین بنیامین هرکدام به صورت مجزا آخرین کنسرت خود در سال جاری […]

  • مدیر موسسه ترانه شرقی با اعلام برنامه‌ گروه‌های آریان و همچنین بنیامین در اسفند ماه سال جاری گفت: حتما به مردم عیدی خواهیم داد.

    محسن رجب‌پور درباره برنامه‌های این موسسه تا پایان سال به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،گفت: گروه «آریان» و همچنین بنیامین هرکدام به صورت مجزا آخرین کنسرت خود در سال جاری را اسفند ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهند کرد.

    به گفته او،گروه آریان طبق روال کنسرت‌هایش در کنار مرور آثار گذشته،با اتفاقاتی جدید به استقبال مخاطبان می‌رود و کنسرت پایانی سال آنها نیز از این برنامه مستثنی نخواهد بود.

    رجب‌پور درباره برنامه‌های بنیامین نیز توضیح داد:در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بنیامین با کارهای جدیدی سال ۸۹ را به پایان برساند.

    او در عین حال ترجیح داد تا جزییات هر دو کنسرت را کمی دیرتر اعلام کند،اما در عین حال تاکید کرد:حتما به مردم عیدی خواهیم داد.

    مدیر موسسه فرهنگی هنری ترانه شرقی درباره برنامه‌های گروه پاپ این مجموعه در بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر گفت: هیچ کدام از این گروه‌ها در این جشنواره حضور نخواهند داشت.

    به گزارش ایسنا،گروه آریان و بنیامین سال جاری در مالزی،کیش،دبی،کانادا و آمریکا کنسرت‌هایی برپا کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=6835
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *